24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
en mærkelig drøm lidt langt.. en mærkelig drøm lidt langt..
jeg drømte en mærkelig drøm i nat som jeg lige har brug for a dele for har lidt dårlig samvitighed over den..
nå men kendte engang en fyr som jeg var meget glad for vi var sammen on& of i mange år.. han havde det bare med a komme op og slås når han var i byen så han røg tit i spjældet.. og når han var inde havde vi næsten ingen kontakt men har oz altid vist a lige så snart han kom ud så har jeg altid været den første han opsøgte lyder mærkeligt men nogen gange har jeg ku føle a nu ville jeg snart se ham igen og så er han kommet ud ret kort tid efter..og så var vi sammen igen ind til han igen røg ind..for 6 år siden røg han så ind igen og fik en dom på 2 år .. jeg møder så claus og falder for ham og skriver til ham mens han sidder inde hvordan tingene hænger sammen og det har han så fuld forståelse for.. så har ikk set ham siden men tænker tit på ham .. i nat drømte jeg så han var kommet ud og jeg møder ham tilfældigt og de samme følser opstår og jeg vælger så a sige til claus han godt må ha line bonde men jeg flytter til bage tl ham.. x .. hvorfor drømmer man lige så noget for ku aldrig drømme om a forlade min fam som jeg elsker..
claus ved godt hvor glad jeg har været for ham og det kan han godt forstå for han kender ham godt og syntes oz selv han er en fed fyr .. det ska lige siges jeg viste ikk de kendte hinanden før jeg havde været sammen med claus i 6md så det er ikk fordi jeg har skredert med en a hans venner med vije..
jeg ved ikk lige hva jeg lige ville med det her havde bare brug for a få det skrevet ned fordi det fyldte rimeligt meget i mig og havde ikk lyst a dele det med claus.. er bange for han vil blive ked..
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
så hartænkt over om det ikk oz er fordi jeg har været hjemme i 2md næsten hvor jeg ikk har set så mange og ska lige pludselig til a ha en lille til så tror det handler om a jeg godt ku ha brug for a kaste ansvaret lidt fra mig og bare være som jeg var engang uden ansvare for famile og børn og hus og hjem og det kommer så til udtryk i mine drømme..
en mærkelig drøm lidt langt..