{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Drømme.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg er her den sidste uge begyndt, at drømme ekstremt meget om alt muligt ligegyldige ting. Jeg føler slet ikke jeg får sovet. Jeg husker egentlig ikke, hvad jeg drømmer undtagen én drøm som jeg drømte i nat. Det er en vildt mærkelig drøm. Ved ikke om jeg skal tage den som et tegn.

Jeg drømte, at jeg var på en stor båd, der sejlede rimelig stærkt, så der kom en del skum i vandet. Og så husker jeg ikke helt det næste, men noget om en person, der står udenfor og laver noget, og så blæser det rigtig meget. Så står der en lille børnestol af mørk flet, hvor der sidder en bamse i. Lige pludselig blæser stolen af h til ud i vandet, og bamsen lander foran mig. Og den er rød.


Nogen af jer, der oss er begyndt, at drømme meget?

Hilsen "drømmeren"..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme....
  • #1   22. jun 2014 Har altid drømt meget. Og gerne nogle mega mærkelige og ligegyldige ting. Ved ikke om det betyder noget

  • #2   22. jun 2014 Ved min søn drømte jeg som regel det samme hver gang. der drømte jeg om et barn, hvor jeg ikke kunne se ansigtet på. men et barn i blåt. denne gang er det en indviklet drøm. men med en rød bamse. så hvis det bliver, så viser den at det bliver en pige, hvis man kan tage efter det hehe. men jeg må jo vente og se. synes bare det er en vildt underlig drøm.

  • #3   22. jun 2014 Min første graviditet var baby i de drømme jeg havde altid en dreng - også inden jeg kendte kønnet.
    Denne gang har jeg kun drømt om en babypige, igen også inden vi kendte kønnet. smiley
    Vi har jo så storebror Laurits og venter lillesøster. Hvis der skulle være tvivl.


  • #4   22. jun 2014 jeg drømte oss med det samme om en dreng i blåt. med vores søn. og nu er jeg kun 8+4, så vi ved ikke kønnet endnu. men det er bare en underlig drøm at det er med en båd og en stol med en bamse, der så viser en rød bamse. det ville jeg i hvert fald tage som et tegn. men om det passer finder jeg jo først ud af om 10-12 uger.

  • #5   22. jun 2014 Jeg drømte også vildt meget i starten af denne graviditet. Ikke om baby, men alt muligt mærkeligt, som jeg ikke kunne huske når jeg vågnede, men havde det også som om jeg slet ikke fik sovet og der kørte en film for mit indre blik, hver gang jeg sov.

    Det er heldigvis stilnet af nu smiley


  • #6   22. jun 2014 ja sådan har jeg det oss lige for tiden er vildt træt. føler ikke jeg får sovet. håber oss snart det går væk igen så jeg kan sove og falde til ro igen.

  • #7   22. jun 2014 Jeg er ikke gravid smiley og drømmer sjældent.
    Men da jeg var gravid drømte jeg hver nat om babyer.
    Dog oftest om situationer hvor jeg skulle redde babyer fra at falde ned eller drukne.
    Meget skummel.


    I nat drømte jeg at min ene sili babs var gået løs i toppen?!
    Og kirurgen anbefalede mig bare selv at sy den på.
    Haha. Meget mærkelig drøm smiley


Kommentér på:
Drømme....

Annonce