{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Svineinfluenza {{forumTopicSubject}}

Det er da helt vildt som folk er blevet ramt fra uge 45 af.

I går til middag fik jeg det lige pludselig varmt, fik kvalme og havde en bankende hovedpine. Fik det bedre efter, at jeg kom hjem til mig selv. Dog begyndte jeg at få en mærlig hosten, hvor jeg ikke rigtig kunne hoste op.. Valgte at blive hjemme fra skole i dag.
Har det ikke skidt i dag. Hoster dog kun og det er som om, at jeg får hostet igennem sommetider.

Hvordan ville i tackle det, hvis i havde det sådan som jeg lige nu hvor der er så meget oppe i medierne omkring svineinfluenzaen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svineinfluenza
  • #1   12. nov 2009 Overvejede at gå ti lægen i morges, men det var nok fordi der var så meget oppe i medierne.. Jeg hoster kun i dag nemlig.
    Og hvis det er svineinfluenza, så tror jeg kun at man kan være glad over det, for man bliver imun over for det når man har haft det..

Kan huske en lægen engang sagde i tvet at han heller ville have sygdommen, end en vaccination..

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #2   12. nov 2009 Anne M - det siges der slet slet ik er i tvivl hvis man har svineinflu da man knap kan rejse sig fra sengen.. har man alm influenzasymptomer skal man ikke gøre så meget, kun når man kommer dertil man synes man har lidt problemer med og trække vejret, det er hvad jeg har fået at vide...

• #3   12. nov 2009 Synes jeg også jeg har hørt lidt om og også derfor jeg lader være med at gå til lægen, for det er jo nok bare en alm. lille forkølelse bare med hosten og uden snot. Men man tænker selvfølgelig på lægen lige så snart man hoster fordi man tror det er den influenza, men ærligt talt, så tror jeg ikke jeg har det, for i dag hoster jeg kun.

Tror lægerne har rigtig mange folk rendende disse uger her.

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #5   12. nov 2009 ja hvis du ikke har det dårligt som sådan, så tror jeg heller ikke du skal frygte noget Anne... men kan godt forstå din tanke omkring det hele... ja tror også lægerne har nok at se til de her uger

• #6   12. nov 2009 Lige præcis. Men skulle lgie høre andres mening, så det ikke var helt galt, at jeg bare blev hjemme og ikke tog til lægen smiley

Men mon ikke lidt hostesaft vil gøre underværker smiley

• #8   12. nov 2009 De anbefaler jo netop at man ikke tager til lægen fordi man så jokker ud og smitter endnu flere. Så hvis du vil noget med lægen (altså vedrørende den her sygdom hehehehe) så skal du kun ringe.

• #9   12. nov 2009 mor til asbjørn og fiona:

Nej, det skal man ikke.. Man skal passe sig selv som hvis det var en almindelig influenza.. De siger at D-vitaminer skulle være gode mod den..

Kommentér på:
Svineinfluenza

Annonce