svineinfluenza igen :-/ {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ved der har været en masse indlæg vdr. dette emne - men kunne ikke finde et specifikt på mit spørgsmål !
I nat vågnede jeg nogle gange ved at jeg var ved at blive kvalt fordi jeg skulle hoste - igår var der INTET at mærke, i dag har jeg hostet - og ikke magtet noget som helst - hvilket jeg ikke har prøvet siden jeg var helt lille - mine muskler gør sindsyg ondt og min hud ligeså ! min temperatur er dog kun på 38 har så spist 7 iprem i dag ! mit hovede gør virkelig også ondt... jeg fryser og har gåsehud næsten heletiden ! Og kan ikke rigtig spise noget ! men har INGEN kvalme eller opkast - kan det så være tegn på øffe influ eller er det bare almindelig ? for manden bryder sig virkelig ikke om det da jeg som sagt aldrig er syg på den måde
pfh tak
okt 2009
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Lægerne siger at alt influenza agtigt for tiden er H1N1. De kan jo heller ikke tage prøver af alle der har den mindste smule influenza. Du må bare ned under dynen og sove det væk så godt du kan. Det er hvad andre der har haft det har måtte gøre. Angående hosten, så har jeg prøvet det du beskriver før når jeg har haft hoste, så det er ikke dybt unormalt.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 22 Svar: 477
svineinfluenza igen :-/