{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

svineinfluenza igen :-/ {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved der har været en masse indlæg vdr. dette emne - men kunne ikke finde et specifikt på mit spørgsmål !

I nat vågnede jeg nogle gange ved at jeg var ved at blive kvalt fordi jeg skulle hoste - igår var der INTET at mærke, i dag har jeg hostet - og ikke magtet noget som helst - hvilket jeg ikke har prøvet siden jeg var helt lille - mine muskler gør sindsyg ondt og min hud ligeså ! min temperatur er dog kun på 38 har så spist 7 iprem i dag ! mit hovede gør virkelig også ondt... jeg fryser og har gåsehud næsten heletiden ! Og kan ikke rigtig spise noget ! men har INGEN kvalme eller opkast - kan det så være tegn på øffe influ eller er det bare almindelig ? for manden bryder sig virkelig ikke om det da jeg som sagt aldrig er syg på den måde smiley

pfh tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svineinfluenza igen :-/
  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #1   6. dec 2009 altså kontakt din læge i morgen.., der er ikk rigtig forskel på sympt på normal influenza og øffe influenza...

• #2   6. dec 2009 den forskel der skulle være mellem øffe og alm. er at der ikke skulle være snot i øffe ;o) god bedring

• #5   7. dec 2009 Det var godt nok mange iprener du har fået indenbords.
    Lægerne siger at alt influenza agtigt for tiden er H1N1. De kan jo heller ikke tage prøver af alle der har den mindste smule influenza. Du må bare ned under dynen og sove det væk så godt du kan. Det er hvad andre der har haft det har måtte gøre. Angående hosten, så har jeg prøvet det du beskriver før når jeg har haft hoste, så det er ikke dybt unormalt.

• #6   7. dec 2009 Tak for svar alle smiley Min feber steg dog fra jeg skrev det og en time frem til 39.5 og jeg har kastet op hele natten - nu har jeg det nogenlunde, kan bare godt mærke dem er på vej tilbage igen smiley

Kommentér på:
svineinfluenza igen :-/

Annonce