{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svineinfluenza...
  • #1   6. nov 2009 www.google.dk

Syv symptomer på svineinfluenza hos mennesker

1.Ondt i halsen
    2.Hovedpine
    3.Luftvejssymptomer
    4.Hoste
    5.Muskelsmerter
    6.Pludselig opstået feber
    7.Diarre kan forekomme
    Det er muligt, at det nye influenzavirus kan give mere alvorlig sygdom, men risikoen herfor er ikke bestemt med sikkerhed.

Læs mere om symptomer på svineinfluenza hos ssi.dk og sst.dk.

• #2   6. nov 2009 Okay mange tak! smiley

• #3   6. nov 2009 er der nogle af jer piger der har fået vaccinationen? Altså jer som er gravide..

jeg overvejer at ringe til min læge og hører af... men jeg ved ikke rigtig hvor "forsigtig" man skal være med det..

• #4   6. nov 2009 www.svineinfluenza.info

• #5   6. nov 2009 Pernille - Hmm, hvis jeg var gravid ville jeg gøre det, hellere gøre det for at være sikker end at man pludselig får det, og ens barn kommer til at fejle alt muligt som kunne ha været undgået!! :

• #6   6. nov 2009 Trine - ja nemlig.
    men er også bange for bivirkningerne.. synes ikke der er har været så meget fokus på dem.. :s

• #7   6. nov 2009 Linda - nåårh okay, synes nemlig jeg hørte noget om at gravide også var i risikogruppen :s

hvor er det her syge pjat bare forvirrende smiley

• #9   6. nov 2009 Linda : Hmm, ja, måske har det været for opreklameret før, men nu er SUNDE og RASKE mennesker altså døde af den, og der er nok en grund til de pludselig går sådan ind og fortæller om den igen når der pludselig er SÅÅÅ mange folk der er døde af den, også folk som INTET har fejlet inden!!!

• #11   6. nov 2009 De sagde igår i nyhederne at f.eks i Storbritanien var 143 mennsker døde af Influenza H1N1, (eller hvordan det nu lig er) ...
    - De sagde ikk det var pga følgesygdomme...

Men er også ligeglad fordi der må være en grund til det kommer på tv og at de fotæller om dødstal osv, Danmark var det eneste land i EU som ENDNU ikke var hårdt ramt af epidemien, ellers er RESTEN af EU og dødstallene stiger forstat, og det kommer ikk på tv når ½ af DK's befolkning ligger på langs med en "alm" influenza! .. Hmm..
    - Og jeg skal bare hverken udsætte mig selv eller mit barn for at få det skidt, specielt fordi jeg har mange gravide veninder og svage ældre og diabetikkere i familien!!!!

• #12   6. nov 2009 Linda : Siger heller ikke man skal panikke, men hvorfor tage chancer når man kan UNDGÅ det?!! ..
    Ja, der er større chance for at dø ved at gå på gaden, men hvis jeg går på gaden hopper jeg jo heller ikk med vilje ud for en bil hvis jeg kan undgå det...
    - Og ja ja, men derfor er der stadig folk der i denne omgang er døde af den skide influenza som INTET fejlede overhovedet, det var sunde og raske mennesker!!! smiley

• #13   6. nov 2009 Ja, jeg fortæller også bare hvad JEG har set så sent som igår, og det er heller ikke lyv! ..
    - Men jeg har ikk sagt jeg vil have vaccinen eller noget..

Grunden til hele det her indlæg er såmænd at min veninde faktisk har den, og vi var sammen med hende for 4 dage siden, og hun fik det konstateret igår...
    - Og ønsker ikke på nogen måder min søn skal få noget som helst nu fordi han er syg i forvejen!!!

Kommentér på:
Svineinfluenza...

Annonce