{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svineinfluenza
  • #2   9. okt 2009 mener nok det er 1 dag før udbrud, og så 1 uge efter udbrud.... Derfor også issolation i en uge. Du har det forhåbentlig ikke?

• #3   9. okt 2009 Har også hørt det smitter før man selv mærker sygdommen.

Jeg har selv været turen igennem, og smittede heldigvis ikke andre i familien.

• #4   9. okt 2009 Puha jeg er bare så nervøs.. smiley Min søster ligger død syg (ved dog endnu ikke om det er svineinfluenza) men hun har alle symptomerne på det. Og jeg er bare så nervøs for at hun evt. har smittet min søn.. smiley Han har været sammen med hende for nogle dage siden. Og jeg var sammen med hende igår da jeg skulle køre hende hjem fra job da hun var så syg.. smiley

• #5   11. okt 2009 svineinfluenza.info

Der kan du få alt at vide...

Er selv igennem turen lige pt :-((
    Og det er bestemt IKKE sjovt... men bliver sgu mere eller mindre behandlet som en spedalsk...

• #6   11. okt 2009 Tina - Åhrrr nej dog.. smiley Sikke grimt. Har fået svar, og min søster har fået en ordenlig omgang maveforgiftning. Så jeg kan være rolig igen. smiley Pyhaaaa.
    Men jeg må ikke se hende i næsten 14 dage, for hun må ikke være i kontakt med nogle som har små børn ,eller som har noget med dem at gøre.. smiley
    Hvordan fandt du ud af at du havde det?
    Hva´så med lille pigen, har hun os fået det? :S

Stort varm knus fra mig til dig

• #7   11. okt 2009 *Nicklas Moar* . :

Jamen jeg gik syg hjem ude fra skolen af i tirsdags og havde det ligesom om jeg havde influenza. Lagde mig så ned da jeg kom hjem og da jeg vågnede 1½ time senere stak jeg mit sygesikringskort til manden og sagde "så kan du godt ringe for det her bryder jeg mig ikke om". Han forklarede hvordan jeg havde det og lægevagten kom og så til mig.. "hva'.. må jeg være fræk og spørge om hvad du vejer og din højde og BMI tal er ?" var hans spørgsmål da han havde undersøgt mig færdig.. svarede ham på det og han anede ikke på det tidspunkt det var det men han mente at jeg skulle i behandling med tamiflu for en sikkerhedsskyld pga min størelse.. så han bestilte piller til mig..
    Han ringer så 20 min efter og siger vi selv skal betale dem.. det har været sådan til at starte på at de var gratis når man skulle i forebyggende behandling men det har de lavet om på den 2/10.. så manden afsted og hente piller til mig... 10 stk piller 243 kr.. *GYS*!!
    Og så skulle vi tage til egen læge onsdag og blive podet.. det ville han ikke gøre men jeg blev hårdnakket ved at holde på at det skulle jeg + jeg også ville have nadja podet så det kom vi.. Fredag skulle jeg så have svaret og så kom det da godt nok også... " Ja din datter er testet NEGATIV og du er positiv......" *SLAM!!!!!* Så du lige døren der ramte mig med 918 km i timen ?? Følte bare så stor afmagt da det skete.. for hvad så med dem herhjemme ???
    "Jamen de skal jo ikke i behandling..." ØHHH hvorfor ik ? har 2 i risikogruppen så jo sgu! og fik det trumfet igennem..
    Røg så ind på medicinerhuset i Aalborg fredag aften pga jeg ikke kunne få luft og sikke et menageri der var da jeg skulle hentes.. Jeg fik maske på (over mund og næse) inden jeg måtte forlade huset her og falckredderne stod klædt i hvide dragter + handsker + øjenmaske og maske for mund og næse.. jo det mindede mest af alt om filmen E.T da de skal hente ham...
    Kom ind på en isolationsstue og folk var pakket virkelig godt ind når de kom ind til mig.. så jo føler virkelig at jeg er blevet "stemplet" som spedalsk...
    Min egen læge synes det er opblæst men er det nu også det når det er at det har krævet dødsofre ???

Sorry det blev lidt langt...

• #8   11. okt 2009 Tina - Nej hold da op en ordenlig omgang.. smiley Man skal sku bare være efter de skide læger. For nogle gang tror de bare at man pjatter og gør det være end det er. Det føler jeg ihvertfald de tror.
    Puha hvor er det bare forfærdeligt for dig.. smiley
    Men heldigvis eller hva skal man sige, for at din datter ikke har fået det. Men nøj hvor blir man bange alligevel..
    Ved du hvor du er blevet smittet fra?
    Jeg føler godt nok med dig..

Knus

Kommentér på:
Svineinfluenza

Annonce