{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Så er beslutningen taget ! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kunne simpelthen ikke magte mere & synes ligesom vi har prøvet og få det til og køre uden held smiley

Så takket være min veninde Heidi N her inde fra
- Så hjalp hun mig med og finde en lejlighed på nettet idag, og ringende så og hørte nærmere og har så også været over og se den idag smiley

Super flot & hyggeligt sted
med gang, stue, køkken, badeværelse, soveværelse, børneværelse, og en lille gang ved fordøren.
Det bedste af det hele har vi egen have, og en lille gårdhave foran smiley Men den er først ledig den. 1/9 så vi må holde ud indtil da ellers må vi finde en løsning til lejligheden er ledig .

Så har nærmest sagt ja til den men mangler bare og få styr på om jeg har råd til den osv men får sendt en masse papirer fra kommunen af som ska ha udfyldt osv . --- Med fri plads, boligstøtte, indskud osv smiley

Er enlig ret lettet & føler mig lidt mere glad nu end før selvom det ikke er det sjoveste men er sikker på vi får det bedst mig & min datter .

Tak fordi at i ville læse det & glad for nogen gad og skrive i det andet indlæg
- men undskylder enlig jeg ikke har svaret men havde bare ikke overskud til det men har dog læst alt hva i har skrevet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er beslutningen taget !
Kommentér på:
Så er beslutningen taget !

Annonce