Tankespind før beslutningen {{forumTopicSubject}}
Gaaah.. kender I det? Jeg vil så gerne snart starte en familie med min dejlige kæreste igennem 10 år.
Jeg er bare så nervøs for fremtiden. Hvor skal vi bo? (Vi har stor lejlighed uden for Roskilde, men her vil jeg bestemt ikke bo til evig tid - vi er dog "fanget" under et forældrekøb).
Hvad med arbejdet? Hvad med familien? Bliver de glade? Kan vi klare det?
På den anden side ser jeg: god økonomi, fast bolig, parate forældre, god familie og masser af kærlighed..
Gaah, der er så mange tanker og jeg har allermest lyst til bare at sige f*uck det hele - Vi gør det!
Jeg spurgte kæresten idag om jeg skal smide pillerne - og han sagde selvfølgelig ja. Han har ville have børn de sidste 6 år.
Andre der har været i sådan et tankespind, før de tog den endelige beslutning?
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Jeg vil sige spring ud i det. det lyder som i er klar:-)
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
men vi klarer det og jeg mener selv vi er ski' go'e forældre
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Det må i jo selv bestemme. Det bliver jo dyrt hvis i skal ha en barnevogn til 10.000 kr. mærke baby tøj. En dyr autostol osv
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
maj 2010
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 18
Det har du så evigt ret i
Men mange tak for rådet alligevel - jeg vil helt klart også spare hvor der spares kan
maj 2010
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 18
Som du dog kan skrive det
Men jo, ingen druk, vold, stoffer, weekend slagsmål eller andet af samme skuffe.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
har et vennepar, der også ville vente grundet udd osv og tiden sku være rigtig, de har snart forsøgt 1 år uden held og de fortryder de ik kom igang noget før
Tankespind før beslutningen