{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

~ Miss N, 41+ ~
~ Miss N, 41+ ~
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 18

Tankespind før beslutningen {{forumTopicSubject}}

Gaaah.. kender I det? Jeg vil så gerne snart starte en familie med min dejlige kæreste igennem 10 år.
Jeg er bare så nervøs for fremtiden. Hvor skal vi bo? (Vi har stor lejlighed uden for Roskilde, men her vil jeg bestemt ikke bo til evig tid - vi er dog "fanget" under et forældrekøb).
Hvad med arbejdet? Hvad med familien? Bliver de glade? Kan vi klare det?

På den anden side ser jeg: god økonomi, fast bolig, parate forældre, god familie og masser af kærlighed..

Gaah, der er så mange tanker og jeg har allermest lyst til bare at sige f*uck det hele - Vi gør det!
Jeg spurgte kæresten idag om jeg skal smide pillerne - og han sagde selvfølgelig ja. Han har ville have børn de sidste 6 år.

Andre der har været i sådan et tankespind, før de tog den endelige beslutning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tankespind før beslutningen
  • #1   15. maj 2010 ja da derfor har jeg først fået Lukas for et år siden, ikke at jeg har fortrudt vi har ventet, men har altid ønsket mig børn før jeg blev 30 det nåde vi ikke fordi vi gerne ville have alt økonomi og uddannelse og job på plads inden..

Jeg vil sige spring ud i det. det lyder som i er klar:-)

• #2   15. maj 2010 jeg nåede slet ikke at ha den tanke.. fandt ud af jeg var gravid 22 uger henne. Men jeg var da nervøs, men det var også fordi min søster hang over hovedet på mig.
    men vi klarer det og jeg mener selv vi er ski' go'e forældre smiley

• #3   15. maj 2010 og hvis du tænker om i har råd til det.
    Det må i jo selv bestemme. Det bliver jo dyrt hvis i skal ha en barnevogn til 10.000 kr. mærke baby tøj. En dyr autostol osv smiley

• #4   15. maj 2010 Jeg var bestemt ikke klar og opdagede at jeg var gravid da jeg var 8 uger henne.. Ville dog aldrig undvære graviditeten eller Emilie der kom ud af det! synes i lyder til at være klar og de bekymringer der er meget normale at have smiley

• #5   15. maj 2010 Pernille,
    Det har du så evigt ret i smiley Penge er dog ikke et problem - det er mere alt det der med rammer, kan vi klare det ext.
    Men mange tak for rådet alligevel - jeg vil helt klart også spare hvor der spares kan smiley

• #6   15. maj 2010 Linda,
    Som du dog kan skrive det smiley
    Men jo, ingen druk, vold, stoffer, weekend slagsmål eller andet af samme skuffe.

• #7   15. maj 2010 jeg vil også sige spring ud i det smiley vi har ik haft det store tankespind i gang, da begge vores er upsere smiley men man skal nok finde ud af det hele smiley

har et vennepar, der også ville vente grundet udd osv og tiden sku være rigtig, de har snart forsøgt 1 år uden held og de fortryder de ik kom igang noget før

Kommentér på:
Tankespind før beslutningen

Annonce