2.048 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Mål på barnevogn! Mål på barnevogn!
Hej Tøser ;o)
For at være fri for at skulle ud og kigge på barnevogn, når nu man ikke er gravid, ville jeg høre om der er nogen der har lidt mål på en barnevogn, både i breden og længden.Det skal jo så være når den er slået sammen. Grunden til at jeg søger disse mål, er at vi skal ha lavet et fast hundebur i bilen, men vi skal jo lige huske at der skal tages hensyn til vognen..
Ved ikke om det gør en forskel at fortælle at vi har en St. car.
På forhånd tak..
Jeg har søgt på forskellige barnevogne, men der skriver de jo kun ligge mål.
venligst Jeanette
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men det kommer jo også meget an på om det er en sprit ny vogn eller el gammel vogn i skal ha..
da min vogn der er 7 år gammel er 85 cm lang..
og de nye vogne er i mellem 90 og 95 lange hvis det skal være en barnevogn. en kombivogn er kortere den er nærmere de 80-85 cm lang..
bredden på min gamle vogn er ca 64 cm med hjulene på..højden klappet sammen kan jo næsten være ligemeget da det jo ikke er der i skal bygge;-)
håber at det kan bruges lidt..
og så er det også igen svært da der er forskel på hvordan de bliver klappet sammen..
men jeg vil skyde på at de nye vogne er lidt bredere end de gamle.. det ved jeg at klapvognene er.. det var min ihvertfald;-)
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 80 Svar: 853
Syntes bare det ville være en for sur tjans at skulle ud og kigge på en, men der er måske ikke andre udveje...
Jeg takker mange gange for dit svar.. :o)
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 80 Svar: 853
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Mål på barnevogn!