{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maven vokser
  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #1   14. maj 2012 Jeg har også en lille "dunk" - mine egne ridebukser duer ikke mere. Forpartiet vokser også smiley

  • #2   14. maj 2012 Synes faktisk det er lidt træls at man allerede kan se det.. Man kan jo ikk skjule det for nogen... Forlygterne vokser oss, men har heldigvis et par gamle bh'er liggende fra før jeg tabte mig, så har da noget jeg kan passe.. smiley

  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #3   16. maj 2012 Jeg er nede på at kunne passe 2-3 bh-er smiley Lidt krævende vaskemæssigt - men hvad pokker. Der er jo også fordele ved et større forparti - det måtte gerne blive for mig skyld smiley

  • #4   16. maj 2012 Tror jeg har 4 der passer perfekt nu.. Og når der alligevel skal vaskes til Tristan, så passer det med at de kan komme med i og så på snoren bagefter.. smiley

    Mine behøver ikk blive større.. Gik fra en lille D til en E skål da jeg fik Tristan.. Kom så ned i en DD da jeg tabte mig.. Håber ikk de vokser for meget da.. Det kan blive for meget.. smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #5   16. maj 2012 Haha har faktisk først lige nu set at du skriver til folk der venter barn nr. 2 - ved mig går det ganske glimrende med diverse buler med barn nummer 1 smiley

  • #6   17. maj 2012 Er da glad for at der er andre end mig der ikk kan passe deres bukser mere.. smiley Om det så er første eller anden gang gir hvis lidt det samme.. smiley Første gang gik jeg i mine egne bukser frem til uge 16 eller 17.. Dog ikke arbejdsbukser, de begynde allerede at stramme i uge 14..

  • #7   17. maj 2012 ved mig kan man ik se så meget endnu. men har os tabt mig 3 kilo i denne graviditet indtil videre..

    men første gang kunne man os først se det da jeg var 7-8 mdr henne og skulle os første skifte bukser ud der..

    men ja brysterne kan jeg os se det på selvom jeg har en DD i forvejen..


Kommentér på:
Maven vokser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce