{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

maven vokser ikke {{forumTopicSubject}}

jeg har gennem hele graviditeten målt maven, og den har vokset godt indtil for 5 uger siden.
For 3 uger siden var jeg hos lægen, som sagde at mit symfyse mål var fint. Men de sidste 5 uger har min mave altså slet ikke vokset i cm og jeg er nu 27+3 henne..
er det normalt at maven slet ikke vokser i så lang tid, eller skal jeg reagere på det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  maven vokser ikke
  • #1   27. nov 2012 Folk vokser ikke ens. Nogle vokser stødt og andre vokser hurtigt og holder så en pause. Nogle vokser ikke før efter lang tid

  • #2   27. nov 2012 Min er vokset med ca 1 cm hver uge, nogle uger 3 cm, andre uger kun ½ cm. Men i uge 28 voksede jeg slet ikke, faktisk var en 1 cm mindre! Jeg tager det ikke så tungt, men hvis det går dig på, så snak med din JM. 5 uger synes jeg umiddelbart er lang tid uden at den vokser, men jeg er 1. gangs, så hvad ved jeg smiley

  • #3   27. nov 2012 Jeg er også første gangs gravid, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, og hvornår det er "tilladt" at begynde at blive bekymret.. Jeg synes bare at der snart burde begynde at ske noget med maven igen., og så når den ikke vokser, så bliver man jo også bekymret om det mon er fordi at baby vokser som hun skal smiley

Kommentér på:
maven vokser ikke

Annonce