{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  maven vokser MEN ?
  • #1   19. dec 2010 Så længe du ikke er totalt undervægtig, tror jeg næppe der sker noget..

    Jeg er i 13. uge, og har siden min første lægetid tabt 7.3 kg.. Har været syg samt haft lidt kvalme.. Jeg er en rund pige, så kan sagtens tåle, og baby skal nok tage til sig...

    Min søster var 5-6 mdr. henne før hun begyndte at tage på, grundet sin kvalme. Alligevel har lillepigen nu sprunget vækstkurven, så min søs er sat på en streng no-sugar-diæt..


  • #2   19. dec 2010 ville også nævne det for læge/jordmor, men kan fortælle at med min den første tabte jeg 15 kilo og hun vejede 3100 da hun blev født, men jeg var godt nok også så meget tynd bagefter, alt dette også grundet kvalme og opkast hele graviditeten igennem, blev indlagt så de kunne holde øje med hva jeg fik indenbords, for at sikre hun tog på inde i maven

  • #3   19. dec 2010 Jeg er i uge 20 spiser 5 gange om dagen, har kastet op en enkelt gang i hele min graviditet er vokset en del og har taget knap 2kg på smiley Så bare rolig det er helt normalt smiley Min vægt gik først lidt op og så lidt ned og så stod den stille i lang tid selvom men tydeligt kunne se jeg voksede smiley

  • #4   19. dec 2010 hvor langt er du henne, jeg begyndte på 53 og kom ned på 48 de første par mdr, men nu er jeg på 54 ca. men sådan var det også første gang jeg ventede mig, på trods af at jeg ikke har kastet op, bare haft kvalme, jeg er ikke nervøs denne gang, jeg endte med at tage 28 kg på sidst, og tabte dem da også igen, så længe barnet får hvad det skal ha og alt ser fint ud, så er det jo bare fint =)

  • #5   19. dec 2010 Jeg tabte mig også meget i starten. Men som Jm siagde, så tager baby hvad den skal, det er derimod dig selv det går ud over.

  • #6   20. dec 2010 Har på ingen måder kastet op smiley haft tildens til af det sad lige i halsen men der er intet kommet op, vil nu lige understrege jeg spiser mere end 5gange på en dag grin.
    Startede med af tage på men nu smider jeg dem? Forstår det nu ikke rigtigt.
    Jeg er kun 14+3 Idag så det undre mig, med den første tabte jeg mig slet ikke med tog derimod 20kg på smiley
    Får nu hele tiden afvide jeg en meget slank pige fra sygehuset side så selvr tænker jeg lidt mere over det smiley
    Har meget tildens til & gå efter de søde sager selvf smiley Men hvem har ikke det lige nu? det juletid & ja så kan man sq næsten ikke lade vær smiley
    Vi spare ikke på noget her hjemme med hensyn til hvad vi spiser eller putter i maden (Kun til Málik)


Kommentér på:
maven vokser MEN ?

Annonce