{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

FB . {{forumTopicSubject}}

Her kommer en kort fødsel beretning .
det hele startede søndag aften , hvor jeg fik veer , som ikke var regelmæssige , så tog et varmt bad og gik i seng .
mandag var der begyndt at være 6 min i mellem veer erne , og jeg havde virkelig ondt , så vi tog en tur på fødegangen , men veerne var ikke kraftige nok , så blev sendt hjem , men bedt om at komme igen hvis det ikke blev bedre med smerterne . natten mellem mandag og tirsdag , tog vi tilbage hvor jeg fik lavement , som heller ikke hjælp . kunne vælge at blive og så få morfin , men ville gerne hjem og prøve at sove . Men ingen søvn til mig . kl 6. tog vi til fødegangen igen hvor jeg blev indlagt da der nu kun var 5 min imellem veerne og jeg var åbnet 3 cm . kl 7.55 bliver der lagt epidralblokade . som hjælper meget på min smerte . kl 9.40 bliver der prikket hul , og vandet siver . 11.44 får jeg lagt ve drop . og får presse trang men må ikke presse , sådan fortsætter det indtil kl ca 14 . hvor jeg så får lov til at presse , kl 15.03 kom vores lille søn til verden , efter ca 2 døgn med veer , og 2 døgn uden søvn . Blev syet rimelig meget da de var nød til at klippe . Men det var det hele værd .

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
FB .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce