{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

Ynk!:( {{forumTopicSubject}}

Hej BG;)

Jeg er virkelig ikke en person som kræver megen medlidenhed, og brokker mig skældent over min sygdom, da jeg har set realiteterne i øjnene, og jo skal leve med den resten af livet:(!!

Men lige nu, har jeg fået nok! Jeg har bare brug for at sige FOR HELVEDE (Ja, undskyld sproget) jeg har det dårligt !!!! Jeg har kæmpet det sidste lange stykke tid for at klare resten af graviditeten, og skal endelig sættes igang torsdag!;)

Jeg har haft det udemærket henover weekenden, men pludselig er det bare blevet værre og værre! Hvilket selvfølgelig stresser mig da jeg gerne vil have huset 100% klar, og ikke mindst lade op til fødslen, men NEJ, jeg skal åbenbart bare have det rigtig dårligt:(

Jeg har ondt i hele kroppen, vågner i smertehelvede hver halve time, er så utrolig træt, har kvalme, og gider bare ikke mere nu!! Hvis der var en ting jeg kunne ønske mig, var det ved Gud et bedre helbred!!

Ja undskyld i skal hører på det her, men vil ikke vække min stakkels mand som skal tidligt op;) Håber I andre får en masse dejlig uforstyrret søvn!;)

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ynk!:(
Kommentér på:
Ynk!:(

Annonce