{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Ynk , ynk, yyyynk .. {{forumTopicSubject}}

Jeg ser ingen resultater ved min træning 3. gange i ugen og det er virkelig frustrende ;o/ Så nu har jeg besluttet mig for at kickstarte mit vægttab med easylife.. Da jeg har hørt godt om det, så jeg håber at den også kan give mig et skub i den rigtig retning, så jeg kan få blod på tanden... Så jeg har taget kontakt til et center som forhandler det, så jeg håber snart på svar, så jeg kan få det afhente og starte smiley

Hvordan går det med Jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ynk , ynk, yyyynk ..
  • #1   12. feb 2012 Årh det er jeg ked af at høre. Håber du får et skub af easylife, for der er da intet så demotiverende som ingen ændring af vægten.

    Jeg selv er startet på Nupo og det går rigtig godt smiley det er møg hårdt, men kan allerede se en lille forskel og er kun på 3. dagen smiley

    Jeg træner så også hver dag, minimum en time.

    Glæder mig til at følge dig smiley


  • #2   12. feb 2012 Her syntes jeg godtnok det går langsom, men vi har haft en del problemer de sidste par uger..

    Oliver er syg og vågner mange gane om natten og natten til tirsdag gik vores fyr i stykker så rørerne frøs og vi har først fået varme på idag. Vi boede hos mine forældre til fredag og har så indtil idag boet hos et vennepar..

    Vægten er dog gået en smule ned og sagde fredag 77,9 så der er røget 7 kg siden jeg startede 1 oktober og så til nu. November og december tæller dog ikke med, da jeg havde en periode uden motivation.. Jeg skal være under 75 d 9 marts. Så håber jeg når det..

    Håber du snart får gang i den igen smiley


  • #3   13. feb 2012 Husk på du ikke taber dig så meget nu her.. fordi du for muskeler. så prøv at mål dig rundt om maven i stedet for.. er sikker på du smider rundt om maven..

  • #4   13. feb 2012 Det er ikke fordi jeg vil fraråde dig fra at bruge easylife i det jeg ikke selv har prøvet det, men kan bare komme med en lille update fra mig. Jeg startede med Nupo i fredags og har lige været på vægten og den sagde minus 2,4 kilo. Ved at vælge Nupo har jeg sparet 1300 ,- og er ihvert fald blevet 2,4 kilo lettere smiley

  • #5   13. feb 2012 Hvad er det for noget nupo du har ? Har nemlig selv noget i skabet, så måske jeg burde tage det først og det er jo billigst.. Flot vægttab !!! Spiser du det 6gange dagligt ?

  • #6   13. feb 2012 Jeg spiser deres jordbær og chokolade shakes og spiser det mellem 5-6 gange dagligt. Helst 6 gange dagligt.

    Jeg gav det et forsøg mere for jeg synes det er ret dyrt med easylife.

    Jeg har besluttet mig at leve af det den næste måned, for jeg mangler simpelthen at se resultater. Og det må man sige der er kommet. Min vægt sagde torsdag aften 82,9 og her til aften er jeg på 80,5 smiley

    Det er godt nok motiverende smiley så ved jeg at jeg kan, det kræver bare kæmpe selvdisciplin smiley


Kommentér på:
Ynk , ynk, yyyynk ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce