{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.434 visninger | Oprettet:

Et Ynk her fra.. (er ikk et slemt ynk) {{forumTopicSubject}}

Jeg er på barsel frem til d. 26. i denne måned.

Sagen er den at jeg er på kontanthjælp og det er en umulighed at komme i kontakt med min sagsbehandler på komunnen. Jeg ved ikk hvad jeg skal efter endt barsel, Kaya starter i DP imorgen. Men jeg føler bare ikk at jeg er klar til at den er slut.

Jeg har oven i det også gået hjemme de sidste 4½år grundet trafikulykke, udredninger via jobcentret samt to gange barsel.

Jeg er samtidig mega skruk men så alligevel heller ikk, for det første er vores økonomi ikk til det, for det andet at Kaya kun er 10½ måned gammel.

Jeg tror simpelthen at jeg "har taget skade" af at gå hjemme så længe.

Undskyld det her ynk..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et Ynk her fra.. (er ikk et slemt ynk)
  • #2   17. jun 2012 Nix ikk det der ligner smiley

  • #3   17. jun 2012 du skal ikke ringe til din sagsbehandler men deri mod jobcenteret de tager en snak med digom mulighe´derne

  • #4   17. jun 2012 Jeg har været på kontanthjælp de sidste 4½ år og inden jeg blev gravid med Kaya der var jeg i et "procekt team" hvor vi skulle finde ud af hvad jeg kan af uddannelsse og arbejde, men det blev afbrudt af min graviditet. det er derfor jeg ikk ved hvad jeg skal efter barsel.

  • #6   17. jun 2012 Det må jeg så håbe hehe.. det må fandme være flovt for dem hvis de glemmer mig.. De skal bare ikk lukke for det "varme vand" for så bliver jeg noget så rød håret (sorry et surt opstød fra højre ribben smiley )

  • #7   17. jun 2012 jeg snakke med min sagsbehandler og hun sigerat uanset om du har været i gennem nogle protjekter eller noget arbejdsprøvning osv skal du SELV kontakte jobcenteret og jo de kan sagtens snuppe din kh hvis du ikke gør det. da de mener at man selv skal sige til. sådan er det, og vi kan ikke gøre en skid ved det.
    jeg troede også jeg villefå et brev og det gjorde jeg ikkeen uge inden barsel udløb ringede jeg til min sagsbehandler og blev sendt til jobcenter og fik afvide at hvis jeg ikke havde kontaktet dem var kh røget-


  • #8   17. jun 2012 Jamen når jeg ringer der op ved ikk hvem jeg skal snakke med og når jeg så får fat i en med bare lidt mellem ørene så får jeg atvide at det er min sagsbehandler i jobcenter at jeg skal snakke med, jeg ringede for 1 uge sidden og lagde en besked på hendes svare men jeg har ikk hørt fra hende men ringer til hende igen imorgen. for det er sq ikk særlig nemt når de ikk ved en skid... smiley


  • #9   17. jun 2012 du skal sige du ikke ved hvem din sagsbehandler på jobcentret er de slår dig op via cpr og så skulle det gerne gå nemt og hvis hun ikk etager den såsig til dem der tager den første tlf det er meget vigtigthunringer til dig


  • #10   17. jun 2012 Jeg har ringet til hende en gang for 1 uge sidden men hun tog den ikk så ladge en bedksed at hun skulle ringe tilbage men har ikk hørt fra hende.

  • #11   17. jun 2012 Hu er min 4 eller 5 sagsbehandler i samme jobcenter inden for 3 år. jeg havde en sagsbehandler på et tidpunkt som var ny og ikk havde nogen tlf. så jeg måtte maile til hende at hun skulle ringe. men nu må vi se hvornår jeg får fat på hende


Kommentér på:
Et Ynk her fra.. (er ikk et slemt ynk)

Annonce