{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt ynk:-(
  • #1   18. dec 2011 mor til basse jeg føler med diiig og misunder dig at du kun har 2 uger tilbage........

    jeg har selv alverdens problemer hvilket du vidst har fulgt med i mener jeg at ku huske... så forstår fuldt ud du ynker lidt....

    jeg skal til jm i morgen og har bestemt tænkt mig og spørge om igangsættelse uge 38plus.... for hverken min krop eller psyke kan mere nu....


  • #2   18. dec 2011 Diana - Jo har også fulgt dig, og forstår dig så godt. Hvis jeg ikke har født inden den 27 dec, så sætter de mig i gang. Men er bare tudefærdig:-( Genkender bare slet ikke denne graviditet som den jeg havde med min søn.

    Det bliver godt for dig at komme til jm i morgen - du må endelig huske at opdatere.


  • #3   18. dec 2011 åhhh tro mig selv det forstår jeg... min første graviditet var helt prolem fri det var ingenting ud over en enkelt gang jeg var inde fordi jeg ik havde mærket min søn og det viste sig bare og være fordi han sov....

    så forstår godt hvis du er tudeklar og tudefærdig konstant....
    jeg er nået til et punkt hvor jeg græder mellem 3 og 5 gange om dagen pga smerter fustrationer og dårlig samvittighed over for min mand og specielt min søn...

    jeg lover da at jeg nok skal opdatere....
    også krydser jeg også mine fingre for diiig...


  • #4   18. dec 2011 Jeg har også så dårlig samvittighed over for min dreng, er så ked af at han lige for tiden har en mor med absolut ingen energi og masser af smerter:-(

    Jeg krydser bestemt også fingre for dig.


  • #5   18. dec 2011 jaaa et er bare det værste ved det hele når ens store arn gerne vil lege med en og man kan bare ikke.... jeg er glad for min mand har overskuddet til og gøre alt dette med ham til trods for det han selv går igennem for tiden.... men det ændrer ikk på min skyldfølelse over ikk at kunne selv...

  • #6   18. dec 2011 Ja lige præcis det med at lege er mega svært. For jeg kan nærmest kun ligge ned:-( Desværre står jeg bare selv med det hele.

  • #7   18. dec 2011 åhhh nu har jeg endnu mere ondt af diiig... kunne slet ikk forestille mig og stå alene med det...

    jeg er sofaliggende men ikk kun på grund af bl men også fordi de seneste 2 uger jo så er kørt med for tidlige veer on/off....



  • #8   18. dec 2011 Uhh hvad mener lægerne om det? Heldigvis er du så langt henne, men regner de med at du vil gå tiden ud?

  • #9   18. dec 2011 jeg vil gå så langt jeg kan... men jeg kan bare nærmest ikk klare det mere... så er desværre nået et punkt hvor at jeg ville ønske hun bare kom ud nu....
    lægerne siger at de hvis det skulle gå ordenligt igang selvfølgelig ikk stopper det for er jo over uge 34.... men at jeg skal blive liggende på sofaen og kun rejse mig for og gå på wc... så min krop ikk bliver stresset til og sætte det helt igang før nødvendigt er..... men åhhhh hvor ville jeg ønske hun ville komme ud.... er ødelagt nu både fysisk og psykisk....


  • #10   18. dec 2011 Jeg kender bestemt godt den følelse. Hvor langt henne er du præcis?

  • #11   18. dec 2011 er 35 plus 2eller 3 dage.... har i alt 33 dage tilbage....

  • #12   18. dec 2011 og i morgen hedder det præcis 1 mdr til termin

  • #13   18. dec 2011 Ok - Jeg er 38+1 i dag.

  • #14   18. dec 2011 misunder dig nu altså på liie præcis det punkt......
    kan bare godt mærke at disse on/off veer ødelægger mig totalt.... føler mig konstant udmattet for vågner rigtig mange gange om natten hvor det går igang og jeg kan ikk sove om dagen på grund af mine bl smerter.... hele min krop føles som har jeg været på druk en hel weekend og først skal til og sove den ud nu... det er jo heller ikk så underligt når den åbenbart arbejder en hel del....

    så håber virkelig bare min jm vil forkorte mine lidelser ned til kun og sku vare 3 uger endnu i stedet for 5


Kommentér på:
Lidt ynk:-(

Annonce