{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Lige lidt ynk fra mig!!!! LANGT {{forumTopicSubject}}

Hej hej!!!
Her er lige lidt ævl fra mig...
Havde tamin i onsdags og har stadig ikke født:(
Har haft en rigtig dårlig nat med en masse smerter i maven og bækken, så i morges da jeg stod op havde jeg blødt lidt og tænkte JUBI!!!!!
men der er så ikke sket mere hvilket nok også er normalt, men hvor ville det være dejligt at få det overstået...

Har virkelig en rigtig øv dag hvor jeg har ondt i hele kroppen energien er ikke tilstede og vejeret er grådt det eneste jeg har lavet er at sove og så lige at have ondt af mig selv....

Tak fordi jeg lige kunne lukke lidt lort ud har det lidt bedre nu;0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige lidt ynk fra mig!!!! LANGT
  • #1   4. nov 2008 Må da håbe der snart sker noget.. Det er sgu ik sjovt at gå over tid..

  • #2   4. nov 2008 Nej det er bare rigtigt ØV......

  • #3   4. nov 2008 hvor jeg bare føler med dig og alle demder er gået over tiden.
    jeg gik selv hele 10 dage over tiden, og det er simpelthen for færdeligt..
    men tro mig, så snart det hele starter er du så træt af maen og graviditeten at du arejder med og ikke mod veerne, for nu skal det bare overståes.. jeg arejdede uden smertestillende i 10 timer, for nu skulle han fanme ud. hehe..
    dog var det ikke nok, så fik en rygmarvs bedøvelse, og efter yderligere 7 timer fik jeg kejsersnit.


  • #4   4. nov 2008 føler virkelig med dig jeg gik selv 14 dage over tid. det er rigtig lang tid men går bar og venter. men dagen kommer og det er ventetiden hver...

    bare det var mig der skulle have en lille til... held og lykke


  • #6   4. nov 2008 Det lyder da som om der om ikke andet er ved at skulle ske noget, før du ved af det kommer der nok skub i det... Så som Elise siger brug den sidste tid til at få taget billeder af mavsen, hygget lidt om dig selv og få slappet af så du er frisk og klar til snart at skulle føde.

    Held og lykke og ve-støv sendes lige herfra.


  • #7   4. nov 2008 Hvor er i søde alle sammen....
    jeg skal lige love for at jeg har fået slappet af idag jeg har simpelthen ikke rørt en finger har bare ingen energi...

    Louise føler virkelig med dig og sender det ve-støv jeg selv søger:0)


  • #8   4. nov 2008 Ej hvor er det trals... Håber der sker noget hurtigst muligt..
    Frygter selv at jeg går vildt lang tid over termin...
    heller en uge før end efter termin..

    VE-STØV sendes hermed til alle dem der er klar til at Føde, og bare går og venter..............


Kommentér på:
Lige lidt ynk fra mig!!!! LANGT

Annonce