{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Lige lidt ynk fra mig;o) {{forumTopicSubject}}

Lige lidt brok fra mig... Jeg har de sidste uger lidt af væske i hænderne og lidt i fødderne, og det bliver bare værre for hver dag der går.
Mine fingre føles som om de er bedøvet og det er bare super ubehageligt:-(
Ringede til lægen, men der er ikke rigtig andet at gøre end at holde hænderne højt (ja hvornår har man lige tid til det) og lægge is rundt om håndledende. Så jeg må bare væbne mig med tålmodighed, indtil jeg har født for først derefter skulle det gå væk, SUK:-(

Andre med samme ubehag? Eller måske nogle med gode råd?

Knus Mia 33+6


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige lidt ynk fra mig;o)
  • #1   19. okt 2008 Åhh mia, jeg ynker lige lidt med her... Har simpelthen sådan halsbrand, og min ryg er ved at være rimelig træt af denne ekstra vægt.. Så det må gerne snart blive den 1dec her også... Jeg har kun lidt vand i fødderne men ikke noget af betydning..

    / Lykke 33+6


  • #2   19. okt 2008 drik noget te, og masser af vand det går det lidt væk af, jeg havde os enorm meget vand i kroppen og der gik lang tid før det gik væk efter jeg havde født. men du mpå ikke få vanddrivende piller...hvis nogen tilbydder dig dte..

  • #3   19. okt 2008 Ej hvor sjovt, at vi har samme terminsdato Lykke:o) Åh der er ikke noget værre end halsbrand, Alminox kan fås i håndkøb og hjælper gevaldigt mod halsbrand, og dem ved jeg at man gerne må tage imens man er gravid:o)

    Oliver's mor: Nej nej selvfølgelig ikke, kunne heller ikke finde på at tage sådan noget, mens jeg er gravid.


  • #4   19. okt 2008 Lykke N: Og at vi er lige gamle/unge, hi hi:o)

  • #5   19. okt 2008 Mia: Ja det er egentlig lidt sjovt.. Spændende at se hvem der føder først :o)
    Ja har taget alminox, men det er som om at jeg er blevet imun overfor dem, de hjælper i hvertfald ikke så godt som i starten.

    Vi er egentlig nogle stykker herinde som har den terminsdato... det er lidt sjovt.. Håber bare at jeg føder lidt før.. Sådan det ikke bliver midt i juleræset.. Men på den anden side, så er julen nu også så hyggelig..


  • #6   19. okt 2008 Jeg har det lige præcis ligesom dig, jeg håber også på at føde lidt før:o) Bare liiige en eller to uger før termin det ville være perfekt, for så bliver det ikke et Decemberbarn. Synes det er lidt synd, for de børn der har fødselsdag i December.

  • #7   19. okt 2008 hehe min stor bror har fødselsdag den 24 dec.. og han har nu haft det fint nok .. idag syntes han det lidt træls for de fleste af hans venner holder jul med familien og først kan komme og holde fødselsdag med ham dagen efter hehe men det da dejligt at ha et december barn. så kan man gå og hygge hele julen smiley

  • #8   20. okt 2008 Hej hej
    JEG YNKER LIGE MED:0)
    Jeg har også masser af vand over alt i kroppen, ja selv min næse er hævet:(
    Det prikker i fra albuen og helt ned i fingerne og i føder og tær...
    Det støder når jeg tager fat i noget og der skal ikke noget til før det hele sover og bliver følseløs.
    Det føles også som om at jeg brænder op indevendig fra albuen og ud i fingerne.
    Og jeg har prøvet ALT og INTET hjælper særligt meget... Jeg drikker vand og te, jeg ligger højt og jeg går ture men det er håbløst....
    Har også været ved lægen flere gange..... Der er vik noget de kan gøre for mig Øv øv øv
    Så føler med dig:0)
    Men jeg nyder stadig at være gravid hi hi....
    Og har tamin om 9 dage så der er da en ende på det


Kommentér på:
Lige lidt ynk fra mig;o)

Annonce