{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Piiiiiiv og ynk :P {{forumTopicSubject}}

Ja nu vil jeg li ha lov at pive og ynke mig lidt smiley
Men NØØJJ hvor ku jeg godt bruge en nat hvor jeg sov igennem, bare sådan en nat hvor man sov 7-8 timer UDEN at vågne... Hehe nøj jeg savner det li nu smiley
bare kunne putte med kæreste uden at skulle vænde og dreje sig en halv nat fordi man ik ka få ro, ligge ordentlig, eller slappe af...

hehe ja det var li lidt ynk fra mig..nu vil jeg putte mig på sofaen med den ene vapper og se en film og drikke min te og håbe på et par timers søvn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piiiiiiv og ynk :P
  • #1   16. feb 2011 Det er da nu du skal se at få sovet igennem... For jeg vil da os sige at det ikke er mange babyer der sover igennem... Min lille man sover max 4 til 5 timer og så det op og amme... smiley Bare vent det bliver hårdere i nu, så nyd din graviditet.... smiley

  • #2   16. feb 2011 Jeg vil sige som de andre, hvis du piver og synes det er slemt nu. Så bare vent, din nattesøvn kommer du til at se langt efter de næste mange mange måneder smiley

    Du er i træning til dit lille vidunder kommer...

    /Carina


  • #3   16. feb 2011 hehe, der har jeg været heldig. da magnus fyldte 2 måneder sov han igennem og nu tager han mindst 12 timer om natten smiley

    håber for dig du får en med lige så godt en sovehjerte ;:D


  • #4   16. feb 2011 Hehe ja de drømme dem har jeg glemt smiley hehe men må indrømme vil faktisk også være til freds med mere end gennemsnitlig 4 timers søvn pr døgn heh... det sku ikke lige nemt smiley
    men gør hva jeg kan for at blive udvilet, ville jo gerne også være bare lidt udvilet til at hun melder sin ankomst smiley


  • #5   16. feb 2011 Ja det er utrolig hvor lang tid man egentlig kan gå på meget lidt søvn, nu har jeg ik sovet ordenltig den sidste mdr og ja får gennesnitlig 4 timer pr nat, her i nat sov jeg fra kl ca 6 til 7.30 GAAAB...
    men ja er da vant til nada søvn når bebs kommer smiley


  • #6   16. feb 2011 Hehe ja, savner det også... eller bar generalt at sove lidt mere end 4 timer smiley hehe men ja... kæresten er så sød og sige når jeg har født så skal han nok tage bebs så jeg ka sove, hehe så er det så bare lige om jeg så ka sove smiley

  • #7   16. feb 2011 jeg vil også sige, at du skal nyde dine siste dage som gravid.
    For ingen ved hvad for et barn du får, og om hun sover om natten.
    min søn har kolik, og sover 3 timer og er så vågen 1 time, og sover så 3 timer igen.

    Så NYD DET mens du kan...


  • #8   16. feb 2011 Må indrømme, ville faktisk ikke ha noget imod at sove 3 timer vågne 1 time og så sove 3 timer... for allerede når jeg har sovet de 3 timer første gang er det næsten mere end hva jeg er vant til lige pt smiley

    men ja prøver at nyde det, men med store rygsmerter, og alle mulige andre underlige smerter + lidt veer så er det ikke altid lige nemt at nyde hehe smiley
    men igen har selv valgt at beholde baby så må man lide lidt for at ku nyde det bagefter smiley


  • #9   16. feb 2011 når du så har født, så vågner du hele tiden, fordi du lige skal kigge om baby er ok. eller som mig vågner du, fordi du pludselig ikke synes at baby trækker vejret.

    Til sidst efter ca 1 mdr uden ret meget søvn, så går man i koma, og så vågner man ikke så ofte mere.

    Så er det så bare trist for mig som har fået en søn med kolik... ØV.


  • #10   16. feb 2011 skulle ik undre mig, heldigvis er min krop vant til at fungere uden søvn, tænke også jeg må da gå i koma på et tidspunkt men nej ik endnu og det er alligevel 1½ mdr vi snakker om nu.. smiley men ja... sådan er det jo nok bare hehe

  • #11   16. feb 2011 Det er bare ikke at sammenligne det her med at man sidst i graviditeten sover dårligt, og når baby er kommet.

    Når man sover dårligt som gravid så hviler man alligevel lidt, det gør man ikke på samme måde når baby er kommet...


  • #12   16. feb 2011 Min kæreste og jeg har været nød til pga af kolikken at dele dagen op. jeg tager formiddag og natten, så tager han eftermiddag og aften. Så vi begge kan få noget søvn i øjnene. Så vi sover på sfift i kælderen hvor vi ikke kan høre at han græder.

    Håber ikke for min værste fjende at de får et kolik barn, for det er dælme hårdt.


  • #13   16. feb 2011 tja jeg tænker du er "kun" 39 + !!! Jeg fødte altså først i 41 + 6 eller sådan noget!!! så der kan sagtens være tid endnu...

    Hehe Men jeg fik så et meget NEMT barn, hun sov 12- 14 timer hver nat da hun var lige under 3 mdr.


  • #14   16. feb 2011 Hehe ja kan jo ikke tage "sorgenerne" på forskud hvis jeg skulle ikke ku sove, selv når baby kommer.. men ja, må indrømme vil hellere at der er en "go" grund til ikke at sove end at man bare ligger og ik ka falde i søvn pga smerter, så hellere at det er bebs der holder mig vågen smiley

    Lisbeth - Hvis jeg ikke har født inden mandag sender min JM mig videre til at blive sat igang da jeg har meget meget slemme smerter i ryggen, og min læge og kiropraktor er bange for at hvis jeg går meget længere vil min ryg tage endnu mere skade end den har i forvejen smiley så kommer nok ikke til at gå sindsyg lang tid over...


  • #15   18. feb 2011 Jeg har ikke sovet igennem en eneste gang siden jeg blev gravid tror jeg... vågner hver gang jeg vender mig i sengen fordi det gør ondt. Forestiller mig at min krop vænner sig til at jeg heller ikke skal sove igennem når jeg har født.

  • #16   18. feb 2011 Ja det kan godt være.. jeg har dog været heldig at få lidt mere søvn de sidste par nætter..


Kommentér på:
Piiiiiiv og ynk :P

Annonce