{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UTÅLMODIG!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   3. dec 2011 Ja.. Jeg har bækkenløsning.. og det knækker HELE TIDEN!! mine hofteskåle går ud a led mærkes det som om ... Det er ikke sjovt..

Men synes det vil være en fin julegave og få inden jul selvom jeg har termin midt i januar smiley

• #2   3. dec 2011 ohhhh jo..... kan huske med min søn havde jeg ondt fra uge 25 og til jeg fødte..... og jeg gik sørme 15 dage over og ville bare gerne føde... så forstår dig godt smiley

• #3   3. dec 2011 Har også haft ondt siden uge 20 / 25 ca... Håber bestemt ikke jeg går over.. Og det tror jeg heller ikke.. Fødte en uge for tidlig med min dreng som er 4½ år i dag.. Og så lige inden jeg blev gravid fik jeg fortaget keglesnit.. smiley Som har forkortet min livmoderhals.!!

• #4   3. dec 2011 jeg er slet ikke utålmodig endnu .. smiley jo glæder mig til at se hvordan han ser ud, men jeg elsker det at mærke ham hver dag .. er sikker på at jeg kommer til at savne at være gravid, så jeg nyder det så længe jeg kan smiley

og jeg har ondt smiley

• #5   3. dec 2011 Har sket ikke savnet at være gravid med den første og tror heller ikke jeg savner det denne gang!!

Har vand i kroppen føler mig som en flodhest vakler rundt og har ondt og alt er bare JA!!! Men det er da dejligt og mærke liv.. Men IKKE hele tiden synes jeg... Hun er virkelig aktiv og det er nat og dag smiley Synes det er meget sjovere når de kommer ud og at de græder om natten er ingen ting i forhold til og sku op et par gange om natten og ned og op af en trappe !!! Hihi..

• #6   3. dec 2011 Nadia: jeg savnede heller ikke at være gravid (undtagen self. da vi prøvede at blive det denne gang) Jeg har konstant kvalme, ondt i ryggen, hovedet, hofterne og er SÅ MEGA træt og faktisk også ret så trist og irritabel. Jeg har en pige på 3 og puha jeg synes sku det er lidt hårdt...

Og denne gang mærker jeg også liv 24/7 og det er tit virkeligt voldsomt... Jeg har termin 14/jan

• #10   3. dec 2011 Jeg gik 13 dage over tid med den første!!! Så puha jeg kender det godt, men jeg havde en super graviditet dengang... denne gang er ALT bare meget hårdere og trælst... Men på den anden side må hun gerne blive derinde til næste år, for vi er bare SLET ikke spor klar til en baby mere ;O) vi bygger om....

• #11   4. dec 2011 nadia s.... jeg forstår dig så godt...... har det på nøjagtig samme måde igår aftes gjorde mit bækken så ondt t jeg tudede hele vejen ind til min seng fra stuen af.... jeg hr tænkt mig og snakke med jm om igangsættelse når jeg skal ned til hende den 19 for jeg er virkelig nået dertil hvor jeg ikk kan klare det mere og min læge vil intet gøre for og hjælpe mig...

• #12   4. dec 2011 vil også give ret i det med liv.... man nyder at vide de har det godt MEN det kan også godt blive for meget.... her er hun også igang 24/7 og jeg har alle de samme problemer som ts jeg er sat tl 19 januar...

• #13   4. dec 2011 Jeg har imorgen 4 uger tilbage (:
    og jeg har total blandede følelser.. Indtil i torsdags var jeg utålmodig..
    Men nu hvor de snakker mulig igangsættelse har jeg lidt blandede følelser omkring det, da jeg føler mig lidt som en fiasko /:

• #14   4. dec 2011 nadiaa søde hvorfor får det dig dog til og føle dig som en fiasko???
    det er du da bestemt ikke.... du/i gør jo hvad der er bedst for alle jer hjemme hos dig... det er det der er vigtigt...

• #15   4. dec 2011 Diana..

Fordi jeg føler hvis jeg havde været en god mor der tænkte på mine børn sagde jeg ''fuck BL, hun skal ud når HUN vil'' Men det rigtig svært bare at sige sådan når jeg også har Nena at tænke på synes jeg s:

Og altså jeg ved da godt jeg nok ikke er en dårlig mor a den grund, tror bare jeg har for høje krav til mig selv s:

• #16   4. dec 2011 nadiaa du har helt klart for høje krav til dig selv... du kan se jeg ønsker også igangsættelse bla på grund af bl jeg har også n søn på lidt over 2 år og ulig dig er jeg så heldig og have en mand der tager det største læs...... så hvis du sku forestille og være en dårlig mor på grun af din beslutning så vedjeg næsten ikk hvad vi så skal kalde mig....
    søde du sætter jo netop dine børn i første række du tænker jo på hvad der er bedst for jer alle... for dig selv er det og komme væk fra smerterne for din store datter er det meget nemmere for dig også at være sammen med hende og for din datter i maven venter du jo i det mindste til du er inden for en rimelig tid i graviditeten før du har valgt og blive sat igang... så jeg kan kun holde med dig og sige at jeg sys du gør det så utroligt godt...

• #17   4. dec 2011 Diana..

hvor er du sød, søde (: Jamen det jo lige præcis det.
    Og de sagde hvis det var rigtig slemt ville de overveje det i uge 37+ men de ville helst ikke da 10% a de børn der bliver født der ikke har ordentlig sutte refleks og derfor skal have sonde.. Så sagde jeg selvfølgelig at der skulle hun IKKE ud. så nu må vi se hvad de siger..

For hvis de spørg mig er jeg også i tvivl om jeg skal sige 38+0 eller 39+ for begge dele kan ramme uheldige dato'er jo s:

• #18   4. dec 2011 hvilke datoer mener du er uheldige... tænker du jule og nytårs aften..??? du kan jo spørge dem om de ikk kan undgå de to datoer?? eller ihvertfald forsøge...

• #19   4. dec 2011 Diana.. Jaa (: Det jo svært (: Der er ingen der ved hvor lang tid det kommer til at tage med stik pille (:

gør de det den 19 har jeg 5 dage (forhåbentlig kommer hun så før den 23 også så) incl den 19.

Gør de det den 26-27 har jeg 5-6 dage men så det også bare i alle de der julefrokost dage osv..

Vil egentlig helst inden den 23. men der er jo bare ingen garenti for det.. så må snakke med jdm om hvordan og hvor ledes.. for hvis jeg nu er okay ''klar'' for neden ved tjekket, så tager det jo nok ikke så lang tid s:

• #20   4. dec 2011 krydser fingre for det hele går som det skal søde

• #21   4. dec 2011 oOHelene&LarsOo 33+ med vores dejlige babydreng <

Orrh hvor dejligt og se der er en som har det på samme måde..!!
    Både min søn og kæreste er trætte af og ska lave alle tingene herhjemme hihi.. Min søn er super sød til at gå op af alle de trapper og hente sit eget tøj fx .. smiley
    har termin d. 26 januar.. og har virkelig os haft ondt den sidste uge..!! Og vågnede FLERE gange i nat og til sidst havde jeg den sygeste krampe i min arm.. Jeg måtte ned og have en smertestillene for og ku sove!!! Og slappe af..!!

Og elsker os og mærke liv det er det bedste.. Men vil heller have hun var ude i mine arme.. så jeg ka har mere overskud og ikke ondt .. det går jo os ud over lille manden..!! smiley har ikke samme energi til og lege og kommer aldrig op hvis jeg ligger mig på gulvet og leger med ham.. Heldigvis er han forstående og er glad for han er den alder han har 4½ år..!! smiley

• #22   4. dec 2011 Diana..

også mig og tak smiley

• #24   5. dec 2011 Ja det har vi ... smiley Der er mange som har termin i januar synes jeg smiley

Min kæreste er heldigvis os meget forstående.. Men bare ikke altid sjovt jeg kommendere med ham hihi.. Men knægten er super glad for og hjælpe.. smiley Og han ka ligeså godt lærer det.. smiley

Håber jeg føder før tid.. smiley

I dag har virkelig været slem synes jeg. Og måtte gå ned med knægten idag pyha det var hårdt.. Vores bil er nemlig gået i stykker..! smiley

• #26   5. dec 2011 jeg føler altså bare så meget med jer tøser.... vi skal til jm den 19 dec og jeg har besluttet jeg vil snakke med hende om igangsættelse for jeg kan slet ikk holde til det her mere.... det går også alt for slemt ud over min mand og min søn nu og oven i alt det føler jeg nærmest slet ikk at jeg kan klare og være i min egen krop længere-.... så håber lidt de vil sætte mig igang enten mellem jul og nytår eller når jeg runder uge 38 i starten af januar.....

• #27   5. dec 2011 Diana.. Jeg synes du skal vente til uge 38 hvis du kan (: Min plan var også 37+ men jeg fik i vide at 10% a alle nyfødte født i uge 37 har ikke udviklet deres sutte refleks og skal derfor have sonde.. (: Og det ville helt sikkert være bedst hvis hun var HELT færdig jo smiley

Jeg skal til jdm på onsdag, og idag gik det bare op for mig at jeg ikke kunne mere /: .. Jeg har sovet fra jeg afleverede Nena til halv 1 og så gik jeg MEGET lidt nede i byen.. og efter det lidt noget er mit bækken allerede fucked.. jeg kan seriøst ikke engang sove uden at vågne med voldsommere smerter end da jeg faldt i søvn s:

• #29   5. dec 2011 nadiaa satser også mest på og runde uge 38 først....

helene søde.... min graviditet har ikk været nem denne gang der har været forskellige ting og komplikationer hele vejen igennem og min krop har ikke taget særlig godt mod denne her graviditet.... jeg er normalt IKKE pivet af sind men nu har jeg fået nok.... så jeg kan love jer at jeg føler med alle jer der også lider....

• #31   5. dec 2011 Diana..

Håber de ligeså forstående som mine er (: ''desværre'' ved jeg at den eneste grund til de overvejer igangsættelse så kraftig ved mig er fordi jeg er alene om det hele, og fordi situationen ser ud som den gør med min familie.

Men jeg X'er alt jeg kan

• #32   5. dec 2011 helene jaaa det er røv og kun og ku være på sofaen eller i sin seng... min mand er nu begyndt og nærmest bære mig frem og tilbage fra og til toilettet bare...

nadiaa.... jaaaa jeg håber også men jeg forbereder mig også på afslag så jeg forhåbenligt ikke ender med og blive alt for skuffet.....

• #33   5. dec 2011 Jaa det kender jeg godt.. jeg havde også overbevist mig selv om jeg ikke skulle regne med noget (:

• #34   6. dec 2011 Vi diskutede lidt hos svigerfamilien som bestemt mener en graviditet ikke er en sygdom!! og hva tror i mormor gjorde i marken dengang..

Og nej det ka godt være... Men tiden er os ændret .. Og jeg ved 100% jeg ka ikke være i marken så vil jeg dø... smiley

Men man blir helt arrig indei når folk kommer og siger VISSE VASSE!!

Og engang sagde manden.. DU SKA BARE UD OG ARBEJDE!! hva ska du have en flad sagde jeg smiley Dejligt med de homoner.. smiley

• #36   6. dec 2011 Min familie er os ligeglade.. min farmor (oldemor) er lige fyldt 60 år.. Min mor og far (er skilt) men de er begge 44 år jeg var 18 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte den første og er 24 i dag venter nr to..
    Tror aldrig de har været mere stolte mine forældre og bedste forældrene..! smiley
    Selvom mig og min mor bare ikke ka sammen og vi er altid uvenner så er hun stadig mormor og elsker min søn over alt på jorden.. (min mor har selv et barn på snart 5)

Kommentér på:
UTÅLMODIG!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce