{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Utålmodig?? {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der er ved at være utålmodig?? smiley

Kan slet ikke vente til der sker noget og glæder mig så meget til at se lille manden smiley

Er dog kun 36+5 i dag og sidst jeg var ved jordemor viste de ikke om han havde hovede eller rumpen ned af så ved ikke noget før på onsdag smiley Håber dog at han har fundet vejen og sat sig fast smiley

Ihh vi er bare så klar smiley

Har jeres bebser sat sig fast??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utålmodig??
  • #1   17. apr 2011 "Kun 36+5" jeg er altså kun 34+1 og er død utålmodig og glæææder mig til at se ham..
    Skal først til jm d. 27 så ved ikke om han sidder fast endnu.. Ved dog han lægger med hovedet nede eller det gjorde han da jeg var til 32 ugers.. Og det føles ikke anderledes. smiley
    Men puha de plukveer.. Hver gang han tumler for jeg plukveer.. Godt nok træls må jeg sige..

• #2   17. apr 2011 JEG VENTER............. er ved og explodere vil så gerne have den bette i armene nu. han har lagt med hovedet nedad og fast i rigtigt lang tid nu

syntes det så ufair en af mine gamle kammerater som havde termin 3 dage efter mig fødte i nat

• #3   17. apr 2011 Er i helt klar til baby kommer så? Jeg er så småt begyndt at pakke tasken og så skal liften lige hentes i morgen og gøres klar smiley

Jeg fik af vide til jdm 28+2 at han lagde med hovedet ned men ikke fast og ved lægen 32+1 at han lagde med hovedet dybt i bækkenet og næsten fast, og da jeg kom til jmd 35+2 sagde en studerende først at han lagde med hovedet ned og tæt på at stå fast så blev først rigtig glad smiley Men så ville min jmd lige mærke og hun mente det var rumpen han havde ned af men hun var ikke helt sikker så har ingen ide om hvordan han ligger smiley Hvis de ikke kan finde ud af hvordan han vender på onsdag skal jeg til scanning og ha lavet vendingsforsøg hvis han vender forkert smiley

• #4   17. apr 2011 Jeg er 32+6 idag og jeg kan slet ikk vente til om 4½uge smiley det bliver så fantastisk.. dog regner jeg med det bliver kejsersnit...

Vi har lige købt de sidste ting og helt klar nu !!!

• #5   17. apr 2011 jeg var på fødegangen i mandags og der stod hun næsten fast.. men har haft lidt småveer så mon ikke snart der sker noget.. er godt nok kun 34+6..

• #6   17. apr 2011 hvor kan jeg følge jer alle sammen og ja her er det "kun" barnebarnet jeg er utålmodig for at skulle se snart. men ved min datter også er utålmodig. vi fik dog en lille forsmag i onsdag hvor hun fik tegnblødning og smerter i lænden så afsted for undersøgelse og der sagde de "kloge at det ville nok ske her i weekenden, men nope det var en and, for der er ingen tegn på noget, men fik så hentet de sidste ting så alt har de klar nu, så han kan bare komme an. og jaee nu venter han sikkert til næste weekend lige mit i min runde føsdag, selv om jeg har sagt at han godt kan vente til bare en uges tid efter, for så er jeg klar til at hjælpe ham til verden GGG

• #7   17. apr 2011 Alt er klar her.. Tasken er pakket, barnevognen er klar, vuggen er klar og autostolen er også klar så han kan bare komme når han vil hehe.. Bliver så dejligt endelig at få ham i armene.. Er begyndt at tælle dage ned.. 41 dage til termin.. Men han må meget gerne komme før hehe..

Glæder mig også rigtig meget til at se alle jeres små bebser og barnebarnet hehe

• #8   18. apr 2011 venter på lucas...
    det er helt normalt med de tanker lige op til han skal komme, men du skal bare se, du klare det helt sikkert og råd vil i også finde hvis der er brug for det...

Kommentér på:
Utålmodig??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce