{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Utålmodig {{forumTopicSubject}}

Er i andre der ikke har født endnu, lige så ultålmodige som jeg er, med at der godt snart må ske noget? Jeg har termin den 29. august men synes godt nok det er for varmt efterhånden og sover ikke så meget som jeg gerne ville. Er der nogen af jer der er førstegangsfødende og heller ikke lige helt ved hvad i går ind til mht fødslen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utålmodig
  • #1   5. aug 2012 Ja jeg har det akkurat som dig med det hele. Ikke bange eller angst for fødslen, men er spændt på hvordan det bliver må jeg indrømme... Har termin om præcis én uge

• #2   5. aug 2012 Utålmodig - det er ikke ordet mere... er langt forbi utålmodig smiley

Får en lille plukve hist og her, og indimellem den der knurren fornemmelse nede ved livmoderhalsen og følelsen af at maven spænder sig op, men uden at den blir hård... hvilket jeg ikke ved om også er lidt småveer eller bare Caroline der driller mig.
    Men hver gang der er sådan lidt i en periode så håååber jeg, men intet sker...

Rigtig søvn har jeg ikke fået et par måneder smiley er oppe for hver 1½ time der går, HELE natten igennem, og det slår ikke fejl, sådan er det HVER nat...

Er ikke førstegangs, men blev sat igangm ed Mikkel, så føler det lidt som første gang... da jeg jo ikke har prøvet hvordan det er når det går igang... og hvornår den er der - og hvornår det bare er ønsketænkning smiley

• #3   7. aug 2012 Ja jeg har termin d. 15 august , synes godt snart der kan ske noget smiley Vente tiden er så mega lang .

• #4   8. aug 2012 Bare rolige de kommer før man aner det, Oliver skulle komme i dag hvis det var rigtig, men han er nu 1 uge og 2 dage gammel. Går godt nok stærkt, troede jeg ville gå over tid smiley så de kommer måske før man ved af det :-)Men held og lykke til jer alle smiley

• #5   13. aug 2012 Så ramte jeg muren seriøst indtil utålmodighed, nu gider jeg virkelig ikke være gravid mere, jeg vil ha' mIn baby ud NUUUU!! Har først termin på søndag så i bund og grund kunne der jo gå 3 uger inden jeg får hende at se, men jeg er lige på nippet til at tude, jeg gider ikke mere, overhoved.. Tror ikke på al det der amerikansk olie, hindbærblade, ananas, sex, lange gå ture, men har overvejet på det kraftigste at få en tid til zoneterapi, og min svigermor kan akupunktur så kan være at jeg tvinger hende til at stikke i mig..

Kommentér på:
Utålmodig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce