4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Brug for luft... {{forumTopicSubject}}
Puhh er lige vågnet her kl. 9.30 :-S Har godt nok sovet længe må man sige.. har jeg ikke gjort i mange dage.. men ja vi vendte igår hjem efter en super weekend i Lalandia.. det har bare været skønt.. men ja rigtig hårdt. også at bade i 2 dage.. min krop kunne slet ikke mere igår og har de sidste 4 nætter sover de der 2-3 timer..
Men igår aftes havde jeg det godt nok underligt.. har influenza lignende symptomer og ondt i hele kroppen og er forkølet.. lillemanden blev ved med at møffe mine ríbben og fik nogle ordentlige jag ned i ja, underlivet... det gjorde virkelig ondt, og samtidig har jeg mens smerter..
I nat har jeg så sovet nogenlunde kun været oppe 1 gang men har så drømt om min fødsel.. det har jeg ikke gjort gennem hele graviditeten så hver gang jeg vågnede måtte jeg bare fortsætte i den drøm..
Men nu er jeg sådan lidt grokky i hovedet og er egentlig skræmt af drømmen og det med at jeg snart skal føde... er egentlig lidt bange og kan tude når som helst.. nåede aldrig at føde i drømmen kun få lagt drop og det, men er bare så skræmt nu.. har ellers kun glædet mig til fødslen før i nat..
Og samtidig har jeg ondt og har mens smerter og møflen i maven..
Min mor er overbevidst om at jeg føder inden weekenden og er ved at tro på hende, men ja man ved jo aldrig .. kan også være jeg går 14 dage over tid :-S
Andre der har prøvet den følelse??? :-S
apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
Havde også i lang tid forberedt mig selv på at gå 14 dage over tiden for så ville jeg ikke blive skuffet når jeg havde termin... men han kom på termins dagen
Så held og lykke med det hele
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg havde også de samme symptomer som dig i et godt stykke tid før han kom.
Tag den med ro, og så fryd dig over at du har sovet tungt nok til at drømme, det viser nemlig at du har været rigtig langt væk, og har hvilet godt. Derfor er du tung i hovedet.
Men kan godt sætte mig ind i din frygt, for jeg havde den selv.
Tag den med ro. Smid en god film på dvd`en så du kan glemme lidt af det du drømte.
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Jeg vil prøve at nyde den sidste tid som gravid for elsker at være gravid.. men ja har bare en underlig fornemmelse.. :-S
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Det er din underbevisthed som er ved at forberede dig på fødslen, både den gode fødsel og den slemme. Du skal jo tænke på at når du er herinde, så har du læst om mange slemme slamme fødsler. men tænk lige over hvor mange gode du faktisk har læst om. Men man har en tendens til at huske de slemme, frem for de gode.
Ingen ønsker en slem fødsel, og "bare" fordi du drømmer det, så betyder det jo ikke at den bliver det.
Godt du nyder den sidste tid. Og sig så til dig selv, at det bare var en drøm, og drømme behøver ikke blive til virkelighed.
maj 2008
Vil bestemt nyde den sidste tid for elsker at være gravid og have ham i min mave
apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
maj 2008
maj 2008
Haha det må jeg prøve at gøre efter
Håber heller ikke jeg er ved at blive syg.. slapper af så meget jeg kan så håber jeg kan nå at undgå det
maj 2008
Brug for luft...