{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Har brug for luft! {{forumTopicSubject}}

Ja sorry piger hvis det bliver lidt langt men der er sikkert nogen her inde der har stået samme sted & evt kan give mig lidt tryghed eller råd!

Sagen er den af jeg er gravid i uge 37, Jeg har haft en fantastisk graviditet, men over de sidste 3dage har jeg kun mærket 3spark derfor var jeg en tur på FG hvor jeg fik kørt en kurve, ( det var der jeg mærkede prinsessen sparke ) Alt så fint ud, fik kørt denne kurve i en time, & hvor var det rart & høre hjertelyd så længe. Jeg får selvf bare den melding af alt er fint med lille pigen. Nu sidder jeg så her idag & har bare ikke mærket en hat fis endnu! Jeg egentlig skide ked af det & kan ikke holde tåre eller andet tilbage! Jeg hader & være gravid lige nu & vil bare føde nu! Render til kontrol hver 14dag's fordi prinsessen er for lille, så jeg har hele tiden fået afvide jeg sq være obs p¨å hvordan hun opførte sig i mavsen.
Prøvede tidligere af få fat i min JM da jeg egentlig ikke er tryg ved FG fordi de bare giver mig sådan en meldning. Det eneste de kunne sætte en finger på igår var mit blodtryg var for lavt. de tjekkede ikke urin eller andet.
Kæresten & jeg køre on/off lige nu & ved ikke om vi skal være sammen eller ej, hvilket os går mig på.. Han er der selvf & støtter hele vejen igennem fordi det hans barn.
Hele dagen idag har jeg bare lagt i min seng fordi jeg ikke har magtet af stå op, jeg føler en underlig fornemmelse i min krop & kan bare ikke beskrive det, spørg nogen ind til hvordan jeg har det sætter jeg mig bare til & hyle & forklare hvor meget jeg egentlig hader & være gravid nu! Jeg vil af med min fede mave & se min sund & raske datter!
En anden ting er af min dreng sq starte i DP det gjorde han os, i en uge.. nu han meldt ud fordi jeg havde fået en virkelig dårlig DP'ER så skønt med et barn hjemme, men kan bare ikke få en plads for til Oktober smiley Er alene her hjemme hver dag & der er intet hjælp & hente nogen steder andet end ved min on/off kæreste der os har arbejde.. Synes alt går imod mig mig lige nu & orker i det hele taget ikke mere.

Skal nok til & stoppe min lange roman nu, havde bare brug for luft, sorry det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for luft!
  • #1   23. maj 2011 ring du lige til fg igen hvis du ikke har mærket hende - hellere ringe for meget end for lidt .
    og ellers pyyh - forstår dig godt - trøste krammer her fra - håber nart prinsessen kommer ud - så du i hvert fald slipper for at gå over

    mht dp - har i adresse sammen - dig og on/off kæresten? ned og bank i bordet på kommunen - der er længe til oktober - tænk engang hvis du skulle ha været på job

    on/off kæresten - så håber jeg i finder ud af det uanset hvad


  • #2   23. maj 2011 ville ringe til FG og sige du stadig ikke mærker liv !
    Jeg blev sendt til scanning da jeg ikke mærkede liv under kurven var 40+2 ^^


  • #3   23. maj 2011 Tak.
    Nej ikke endnu vi bor nemlig ikke sammen men regner med vi flytter sammen her den 1, hvis vi kan finde ud af det.. hvilket jeg jo håber.
    Synes fandme os det for dårligt, men kan intet gøre.. hende jeg skal snakke med kommer først tilbage sidst i denne mdr smiley


  • #4   23. maj 2011 Åh hvor har jeg ondt af dig :o(
    Men kan fortælle at jeg lige har født en lille pige i uge 38 på 2230 og jeg blev fuldt 1 gang hver uge... Jeg mærkede hende heller ikke så meget til sidst... Men hun er en sund og rask pige :o)
    Hvad angår din on/off kæreste håber jeg i finder den rigtige løsning også for børnenes skyld...


  • #5   23. maj 2011 Jeg vil bare føde nu! Jeg føler mig så sindsyg fed trods jeg er rigtig lille.. Jeg har ikke lyst til af gå ud eller andet fordi jeg føler mig som en hval smiley Det så træls.
    Men det lyder rigtig rart der er andre der har fået sunde & raske børn, trods de ikke mærkede dem så meget..
    Synes bare det vildt 3 spark & kun fordi hun kørte den kurve.
    Om jeg drikker koldt eller dasker til maven eller skubber, så kommer der bare ingen spark puf eller lign.


  • #6   23. maj 2011 Kan hun ikke have vendt sig måske altså så hun nærmest sparker ind ad, ved det ikke nåede ikke så langt i min graviditet pga. for tidlig fødsel men trøste kram til dig, det hele skal nok gå smiley

    Men jeg ville nu ringe til fg og brokke mig lidt smiley


  • #7   23. maj 2011 så er du altså nød til at ringe til fg igen sys du skal se at du ik kan finde roi nogen steder så længe du ik ved om den lille er ok

  • #8   23. maj 2011 ja som flere siger så ring igen, de skal da lytte til dig.. men oven i alt dette, tror du så ikke det kan spille ind de sidste dage som har stået på hjemme hos jer, tænker på alt det med din søn og bonusfar, og at du bad ham gå,, måske det kan være at det så er derfor prinsessen slapper/sover mere end hun har gjort normalt..
    hmm måske jeg ikke lige får forklaret mig ordentlig, men tænker der har jo været lidt stress i dit forhold de sidste dage


  • #9   23. maj 2011 Når man spekulere meget, er bekymret og er ked af det, ændre babyen også adfærd.
    Det var det jeg fik at vide og fik så at vide at når jeg ikke havde mærket babyen eller var utryg skulle jeg komme ind og blive tjekket så jeg kunne få ro på igen, for det andet var ikke godt for hverken mor eller barn.


  • #10   23. maj 2011 vil gi katja ret. babyen ka mærke du stresser og er ked af det, og den ka derfor ændre adfærd. jeg sys du ska kontakte FG, så du ka få ro i sindet

Kommentér på:
Har brug for luft!

Annonce