{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Brug for luft - Råd! {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige damer smiley
Som nogen ved var vi i gang med at lave nr 3, dette lykkes ikke og jeg mistede, så nu er jeg endnu en gang på pillerne & vil tage en uddannelse først.
Den seneste tid har jeg dog haft det problem der hedder at jeg kan IKKE være alene, jeg føler mig rigtig depri, kan tude af ingenting.. manden arbejder 4 dage om ugen og bor i jylland eller på sjælland!
Jeg ved ikke rigtig om det er noget man skal gå til lægen med, jeg har få gode dage, men rigtig mange dårlige!
Igår var mig min veninde hendes kæreste & min kæreste til noget havnefest for at afslutte en hektisk weekend, da vi kommer derned er der mange mennesker & jeg får et såkaldt angst anfald, jeg kan slet ikke klare alle de mennesker!

Jeg er kommet frem til jeg hverken kan være alene, men heller ikke sammen med for mange?

Er der nogen der har oplevet det samme & måske kan give mig et godt råd på hvad jeg kan gøre for at hjælpe mig selv?
Når de små er kommet i dagpleje, ligger jeg bare i sengen hele dagen, kan ikke rigtig tage mig sammen mere til at stå op få gjort alle de sure pligter mm..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for luft - Råd!
  • #1   6. aug 2012 Kan nikke så genkendende til det du skriver.. Vi havde bare ikke børn da mit startede.. Mit råd er, gå til lægen.. Fortæl hvordan du har det og at du gerne vil snakke med en psykolog inden du skal på evt medicin.. Medicin gjorde det meget værre for mig, og har faktisk gået med det alene uden hjælp i knap 4 år.. Blev tilkoblet en psykolog i julen 2010 pga et meget slemt angst anfald der gjorde at jeg slet ikke kunne sætte mine ben på min skole.. smiley Psykologen har hjulpet mig utrolig meget, og lever et ret normalt liv nu uden angst for at tage i skole.. smiley

• #2   6. aug 2012 Jeg kan ikke rigtig snakke med nogen " fremmede " om det, jeg holder mere mine problemer for mig selv.
    Jeg skal starte her den 16, men jeg føler bare ikke jeg kan overskue det, overvejer evt sygemelding så jeg kan komme ovenpå, det hele startede da jeg fik min datter faktisk, fik en fødsels dep.. & gjorde ikke rigtig noget ved det, fik en ny kæreste der ændrede det, men vi har haft en del problemer på det sidste, så nu føler jeg bare verden vælter ned om ørerne på mig ! smiley

• #3   6. aug 2012 Det ku jeg heller ikk, men det var faktisk rigtig dejligt at snakke med en der kunne forklare hvordan jeg havde det inden jeg sagde det og kunne give mig nogle fif til at "overmande" angsten.. Du kan forhøre dig på dit uddannelses sted om de ikke har en psykolog tilkoblet, så du kan komme til at snakke med nogen om det.. Så du kan komme godt igang.. Og hvis man blir henvist gennem skolen, så er det gratis.. smiley Ved dog ikk om det kræver man har konsulteret en læge først..

• #4   6. aug 2012 Jeg tror jeg ringer til min læge imorgen og får en tid, det næsten ikke til at holde ud mere.. nu er prinsessen 14mdr det for lang tid jeg har haft det skidt!

• #5   6. aug 2012 Så er det om at komme afsted... Og det er ikk unormalt at jo tættere du kommer på den aftalte tid, enten ved læge eller psykolog, så kan du godt opleve at angsten kommer.. Jeg var ved at stikke af fra min første psykolog aftale fordi jeg ku mærke jeg begyndte at få et anfald.. Er dog glad for at jeg ikk gjorde det.. smiley

• #6   6. aug 2012 Afsted til lægen med dig! Jeg havde det på samme måde for små to år siden. Her var der dog ikke børn indblandet, så jeg ku bedre bare hoppe under dynen, når det hele blev for træls - selvom det var hårdt for min kæreste.

Jeg endte ud med en depression grundet angst, stress og en sorgreaktion. Det er ikke sikkert, at der er så "alvorligt" med dig, men det er virkelig vigtigt, at du tager det seriøst og får snakket med nogen om det. Vær ikke bange for at opsøge lægen og få tingene taget i opløbet! Ikke mindst for din families skyld.

• #7   6. aug 2012 Jeg har mistet en del i 2012 der stod mig nær, vi snakker ikke om det.. men nogen dage er det også det der rammer mig mest..
    Afsted til lægen med mig imorgen

• #8   6. aug 2012 Afsted med dig søde Ida, skriv hvis du har brug for at snakke smiley

Kommentér på:
Brug for luft - Råd!

Annonce