{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Kender i til ''hjertearytmi''? {{forumTopicSubject}}

Ja som overstående, kender i til det hos foster i maven?
Jeg oprettede en tråd for ikke så længe siden om MD Scanning - bekymret med noget hjerterytme hos min dreng i maven, og igår var vi så til scanning på Skejby sygehus hvor de sagde at det var hjertearytmi.
Mit spørgsmål er, kender i til det eller kender nogle der gør? Jeg skal tag medicin som skal hjælpe den lille i maven og skal så til kontroller igennem sidste del af graviditeten og skal så føde i Skejby fordi de har hjertelæger hvis der skulle være noget med baby.

Håber der er nogle der kan hjælp lidt, også med hvad jeg skal undgå og lave, for det fik jeg slet ikke spurgt om. Mine tanker var et helt andet sted. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i til ''hjertearytmi''?
  • #1   28. jul 2011 min søster er født med arytmi... Hun har taget medicin altid, og fik en pacemaker i 20års alderen.. Hun er som sådan ikke påvirket af det, og lever et helt normalt liv.. hun kan godt have dårlige dage, hvor hun ikke kan noget uden at blive stakåndet og få stikken i brystet...
    Er der noget bestemt du gerne vil vide??

• #3   29. jul 2011 altså de sagde at det var den gode af dem man kunne få. Og at det kan være det medicin jeg skal tag fjerner det helt, så der ikke er noget efter fødselen, men tænkt bare at jeg ville hører om andre kendt til det i forbindelse med graviditeten.

Kommentér på:
Kender i til ''hjertearytmi''?

Annonce