{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

kender i det?? {{forumTopicSubject}}

med at kroppen kører sit eget ræs?

jeg har de sidste ca 3 uger kørt frem og tilbage mellem at have kvalme, humørsvingninger og det hele på en gang.

det der når man stille og roligt diskuterer en eller anden ligegyldig ting med kæresten /manden og pludseligt tager sig selv i at få tårer i øjnene hmmm..

at alt simpelthen kan være noget hø...

og andre gange er der bare ikke noget der kan gå en på...

hvor er jeg ved at være træt af ikke at kunne kontrolere min egen krop, tog mig selv i at begynde at tude overfor en kollega, da hun spurgte hvordan det gik... åhhh

synes det er pinligt, mærkeligt og vildt irriterende

og så den forbandede kvalme, det gør jo ikke tingene bedre grrr... håber det snart er slut...

ja som i nok kan høre døjer jeg rigtigt meget med humørsvingninger for tiden, godt jeg har en tålmodig kæreste he he....

nå men i må alle have en rigtig god søndag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender i det??
  • #1   21. sep 2008 jah det kende jeg godt!!

• #2   21. sep 2008 Kim... Tålmodig.... Thi...
    Nej, Bette, det er da træls at du går og har det sådan. Du ved at jeg altid vil være der for dig.
    Som jeg fortalte dig, så havde jeg det på samme måde. Claus og jeg kunne diskutere den mindste lille ting og vupti, så tudede jeg. Øv, jeg gider ikke at være et tudefjæs men de fuc.ing hormoner racer af med en når der sker så meget som der gør omkring os lige nu.

Du ringer, hvis der bliver noget...

• #3   21. sep 2008 lotte:

mange tak ja jeg ved det, og bare vent ligepludeselig så ringer jeg og tuder lidt til dig he he...

men ja rent faktisk så er han tålmodig når det gælder det her he he..

det bare pisse træls, og det er jo ikke fordi alle bare lige kan sætte sig ind i det he he...

• #4   21. sep 2008 Ditte: Du skal være så meget velkommen til at ringe og du ved jo også hvor vi bor hvis du har brug for et lille knus... smiley
    Kunne godt forestille mig at han er mere tålmodig og jeg har på fornemmelsen at han er blevet lidt mere blød i det efter du er blevet gravid og efter han skal være onkel... Er det ikke rigtigt?

• #5   21. sep 2008 Kender det godt! Åh så er det ikke kun mig!

Kan plusdelig begynde at tude over de mest underlige ting eller begynde at få tårer i øjnene og mærke det kradse indeni og halsen snører sig sammen men prøver at holde det tilbage.
    Har også undret mig for det kan være bare at jeg er ude og gå, hvis jeg skal en tur ned i Fakta, så pludselig tænker jeg på noget almindeligt som at jeg lige bvil vise kæresten det puslebord jeg har fundet og hvor smart det er og så begynder jeg at tude.
    eller ja hvis jeg går og tænker på hvad jeg skal kigge på nede i centret.

og har aldrig rigtig haft temperament, har bare nydt at have det godt efter min depression for 1½ år siden endelig forsvandt. Men synes nu altid jeg har været et behageligt menneske der ikke kan lide at andre skal føle ubehag ved mig. Elsker hvis folk er glade, men pludselig kommer de der hormoner og raser indeni en så jeg pludselig kan være ligeglad og være nmega urimelig overfor kæresten selvom han intet har gjort. Så vælter jeg bare lort ned over ham siom en rigtig kælling og blir chokket bagefter og undskylder.

puha de hormoner. og det er ret pinligt når man skriver med en veninde at man pludselig får en besked "er du sur på mig? det er bare den måde du skriver på" så må man også lige blive flov og undskylde

• #6   22. sep 2008 mange tak lotte..

ja det er helt rigtigt, lige fra vi fik at vide i skulle til at have en lille, har han faktisk ændret sig rigtigt meget, på den gode måde, han er nok blevet mere voksen tror jeg :o)
    og så har det selvfølgeligt også ændret noget siden jeg så blev gravid også..

men han glæder sig sindsygt til at blive onkel til januar, vi glæder os begge 2, det bliver helt vildt fedt :o)

og der er ikke så lang tid tilbage, synes det går vildt hurtigt..

Kommentér på:
kender i det??

Annonce