{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Jeg har døjet meget med kvalme de første 3 måneder, men det er næsten væk nu. Det kommer ikke uprovokeret, men skal komme af en grund hvis de kommer. Derudover er jeg stadig træt, men ikke noget voldsomt de her uger.
Det jeg tænker på, er om jeg er den eneste der ligesom får en følelse af... hmm det er svært at forklare. Har nærmest ingen symptomer nu og jeg kan få sådan en trist følelse af at der ingenting er mere. Jeg er vokset 4 cm, men det har også været gået i stå i en måned, så jeg føler mig ikke gravid. Og det gør mig lidt trist nogle gange. Jeg ved ikke om det er volapyk det jeg siger eller om nogen kan genkende det jeg skriver... suk.
Glæder mig i hvert fald til der sker noget.. bare et eller andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det?
  • #1   3. sep 2010 Linda.. åh det håber jeg, for det er faktisk lidt fortvivlende at føle sådan. Jeg ved den er der, har hverken blødt eller andet, som kunne tyde på noget var galt. Så som sagt så ved jeg at den er der og den umiddelbart har det godt. Så det er bare lidt frustrerende:)

• #3   3. sep 2010 Nu sidder jeg og tuder.. og det er jo heller ikke fordi der ingen symptomer er overhovedet. Hormonerne stikker hovedet frem jævnligt og som sagt trætheden, men de er jo ikke kun graviditetsting.
    Iben- tak.. ja det blir så skønt når m´jeg kan mærke den.. snøft:). Idag er bare en ekstra dum dag tror jeg. Det kender i alle jo også.

• #4   3. sep 2010 lige i den periode du er i nu føler man sig ikke spor gravid og derfor er det bare en lettelse og komme til MD scanning og få sat at det er man altså hehe

• #5   3. sep 2010 jeg vil give alt for at have det som dig!!!

jeg hader at være gravid, denne gang har jeg slet ikke de gener som sidst jeg var gravid, men dem jeg har er rigeligt, okay lige pt er jeg så syg oveni, jeg glæder mig til fødsel og baby, men kunne godt undvære graviditets delen af det ;o)
    som min læge siger er min krop god til at være gravid, og passer godt på baby, men "den" glemmer mig selv og min psyke er bare ikke god til det..

jeg er 10+2 og synes bare der er frygteligt lang tid endnu..

• #6   3. sep 2010 Hvor er det dejligt at jeg ikke er den eneste der har/har haft det sådan. Jeg døjer lidt med vand i benene, men det er kun efter endt arbejdsdag. Og ellers er jeg inde i den periode hvor jeg ikke kan mærke synderligt at jeg er gravid. Og når jeg tænker mig om, er der jo flere ting, som indikere at jeg er gravid, men det er slet ikke det samme som at have konstant kvalme, skulle tisse hele tiden og sådan. Sjovt at man nærmest sku komme til at savne det.. smiley

Kommentér på:
Kender i det?

Annonce