Kender i det? {{forumTopicSubject}}
Jeg har døjet meget med kvalme de første 3 måneder, men det er næsten væk nu. Det kommer ikke uprovokeret, men skal komme af en grund hvis de kommer. Derudover er jeg stadig træt, men ikke noget voldsomt de her uger.
Det jeg tænker på, er om jeg er den eneste der ligesom får en følelse af... hmm det er svært at forklare. Har nærmest ingen symptomer nu og jeg kan få sådan en trist følelse af at der ingenting er mere. Jeg er vokset 4 cm, men det har også været gået i stå i en måned, så jeg føler mig ikke gravid. Og det gør mig lidt trist nogle gange. Jeg ved ikke om det er volapyk det jeg siger eller om nogen kan genkende det jeg skriver... suk.
Glæder mig i hvert fald til der sker noget.. bare et eller andet.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
jun 2010
Iben- tak.. ja det blir så skønt når m´jeg kan mærke den.. snøft:). Idag er bare en ekstra dum dag tror jeg. Det kender i alle jo også.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jeg hader at være gravid, denne gang har jeg slet ikke de gener som sidst jeg var gravid, men dem jeg har er rigeligt, okay lige pt er jeg så syg oveni, jeg glæder mig til fødsel og baby, men kunne godt undvære graviditets delen af det ;o)
som min læge siger er min krop god til at være gravid, og passer godt på baby, men "den" glemmer mig selv og min psyke er bare ikke god til det..
jeg er 10+2 og synes bare der er frygteligt lang tid endnu..
jun 2010
Kender i det?