{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Den burde være god nok {{forumTopicSubject}}

Har lavet 3 tests, 2 igår aftes og en her til morgen og de viste alle 3 positiv, men jeg kan bare ikke helt forstå det, at det er min tur. Frygter virkelig bare det er en drøm og at det bare ikke passer, har sådan lyst til og ta 20 tests mere bare for at overbevis mig selv om at det er ganske rigtigt, men 3 burde jo ku gøre det..
Undrer mig så over at min læge ikke vil lave en test når jeg skal derop om en uges tid, for det burde ikke være nødvendigt, nogen af jer der har været udsat for dette???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den burde være god nok
  • #1   28. apr 2009 tillykke ;0) ...... nej min læge tog en test alligevel ! men nej det er sku ikke til at fatte den loge pludselig viser positiv :0)

Men det tog så også kun 2 mrd for mig at blive gravid :0) men jeg fattede det heller ikk i starten hi hi

• #2   28. apr 2009 Min læge tog ikke en test, jeg havde mine med og det mente han var fint nok..

Men tillykke med graviditeten,...:-)

• #3   29. apr 2009 Ok, prøver og ta mine med så og så må jeg se hva hun sir, tror nu lige jeg tar en ekstra idag, bare for lige og berolige mig selv lidt. Stregen er dog blevet lidt utydligere, de har dog osse ligget et par dage, så er det ikke bare fordi de er blevet tørre nu??

• #6   29. apr 2009 Min læge tog en test på mig ... smiley

Og den var ligeså flot som mine egne, 2 meget røde streger!
    Jeg tog selv 7 teste OG en digital test ...
    Jeg skulle være heeelt sikker, og så syntes jeg det var fantastisk og se de 2 streger tone frem på testen ... smiley

Udover at tage en prøve på mig, ville hun også lige lave en GU - for at være helt sikker og så for at konstatere at jeg ikke var gravid uden for livmoderen. Nok mest fordi jeg har haft en masse stærke mavesmerter ..

Stort tillykke med graviditeten og den lille spir i maven .. smiley

• #7   29. apr 2009 Ville da bare lige ønske tillykke.. ;o) Min læge ville heller ikke tage en test på mig, han mente også at mine egne test var gode nok.

• #8   29. apr 2009 jeg testede positiv i lørdags, og har taget mange test efter der også har været positive, og jeg har stadig ikke helt forstået det..

• #9   29. apr 2009 og et STORT tillykke

• #10   29. apr 2009 Kathrine H, stort tillekke til dig osse. Ja det er ikke helt til og fatte, har taget en idag osse, og forstår det stadig ikke, tror det ender med jeg har taget par stykker mere inden jeg skal til lægen i næste uge, om det så ender på 10 stk så gør det ikke så meget. Man har vel lov når det er første gang:-)

• #11   30. apr 2009 jeg tror jeg har tager omkring de 10 positive teste nu... og når man nu har dem, kan man jo ligeså bruge dem smiley hihi
    Og så er det jo også rart at blive bekræftet lidt i det er sandt, selvom det ikke ryger ind på lystavlen....
    vi må håbe vi snart vågner...

• #12   30. apr 2009 Kathrine H Ja det må vi håbe at vi gør. hvornår skal du til lægen så??

• #13   30. apr 2009 først i næste uge.. ringede elleres i mandags, men de har ferie lukket denne uge.. typisk.. har ikke været til læge i lidt over 2 år, også nåa man skal afsted er der lukket... nå men jeg må vente og ringe mandag igen:::

Kommentér på:
Den burde være god nok

Annonce