{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

en rigtig øv dag der burde have været den beste :-( {{forumTopicSubject}}

jeg vil egentlig ikke så meget med det her indlæg andet end at få luft... men jeg venter barn med min eks kæreste og siden at jeg har valgt at bryde forholdet har han bare valgt at være mester modsat og starte diskution på diskution og vi kan ikke samarbejde om noget som helst smiley idag var vi så til nakkefoldscanning som jeg selvfølgelig syntes at han skulle med til som far, så vælger han at skabe sig oppe på sygehuset over at jeg har bestilt en ekstra scanning på en privat klinik for mine børns skyld og har valgt at tage min mor med for at kigge efter børnene... det mente han at han havde fuld ret til at komme med til også og han valgte at skændes midt oppe på sygehuset smiley er jeg virkelig så forkert på den i min beslutning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en rigtig øv dag der burde have været den beste :-(
  • #2   16. sep 2013 selvfølgelig har han ikke ret til at tage med, det er dig der har betalt for du dine børn og mor får en oplevelse og ikke for ham så nej selvfølgelig skal han ikke med lad vær med at fortælle ham hvornår du skal afsted , og glæd dig over du fik set din guldklump i maven , og stik din eks op hvor du er højst når du plukker jordbær

• #3   16. sep 2013 det skal siges at jeg har tilbudt ham at hvis han vil se barnet mere end de to gange man får tilbudt på sygehuset så skal være mere end velkommen til at bestille en scanning og så skal jeg nok troppe op med glæde...

• #4   16. sep 2013 er bare så led og ked af hele situationen det burde være en lykkelig tid... men det var ikke planlagt og fandt ud af graviditeten da jeg havde taget beslutningen om at det nok ikke gik med os... og vi er ikke enige om noget... vi er uenige med samvær, om barnets navn om fødsel og alt vi kan slet kke samarbejde og vi skal have et barn sammen...

• #5   16. sep 2013 Du ikke forkert på den, han har igen ret til at deltage i noget, det er 100% din beslutning. Hva enten det der privat eller offentligt, og med den opførelse, ja så burde han rende og hoppe.

Ja det er også hans barn, men han må for pokker tage sig lidt sammen...

• #7   16. sep 2013 det gør mig bare vred og ked af det på samme tid at man ikke kan samarbejde omkring barnet.. men da han kom og sagde at han forventede fælles forældremyndighed og 7/ ordning fra dag et af så viste jeg at vi ikke kom til at samarbejde ... men vil gerne være den fair person... så derfor kom han med til nakkefold scanning...

• #8   16. sep 2013 Altså fælles forældrenyndighed har ikke så voldsom betydning,
    Og en 7/7 ordning vil han ikke kunne få på et spæd barn,
    Så træk vejret dybt, og prøv at undgå at lade dig gå på, jeg ved det er meget svært .. smiley

• #9   17. sep 2013 den har den betydning at jeg ikke kan få mit barn døbt hvis han går på bagben smiley men ja har længe haft fat i statsamt

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #10   17. sep 2013 At han vil have fælles forældremyndighed ser jeg altså ikke noget som helst forkert i det er jo også hans barn.
    Men at han skaber sig sådan offentlig steder eller andre steder er jo helt hen i vejret.

• #11   17. sep 2013 jeg har heller intet imod at have fælles forældremyndighed med en jeg kan samarbejde med.. jeg har også fælles forældremyndighed med min eksmand som er far til de to store... men det er ikke nemt når man ikke er enig i noget som helst

• Tori

#12   17. sep 2013 Sådan er det jo engang imellem at man finder ud af at samarbejdet kan være bedre. Og mon ikke det kommer, med tiden.

• #13   17. sep 2013 Tænker han måske også et presset over hele situationen ?!

• #14   17. sep 2013 Jeg kan ikke lade vær med at tænke at det lyder som om han gerne vil jeres barn. Det lyder som om han glæder sig, som om han gerne vil have alle de dele af graviditeten med han kan få. Det ville jeg nyde hvis jeg var dig. Og så kan jeg nu godt forstå han blev lidt *øv* over at han ikke kunne komme med til den ekstra..

• #15   17. sep 2013 MT så må han jo hoste op og være med til at betale hvis han så fandens gerne vil være med til den ekstra

• #16   17. sep 2013 jeg har sgt at han må få alle de scanninger han vil.. jeg kan bare ikke se hvofor at han skal være der den dag mine børn skal med

• #17   17. sep 2013 Hvis du er bopælsforældre, er det så ikke dig der har det sidste ord når det kommer til navn også videre? Må du ikke bestemme navnet, men bare ikke ændre det når han først er døbt? Eller er jeg helt galt på den?

Rigtig træls oplevelse, og ja det burde være en lykkelig tid, men du kan jo ikke bestemme hvordan han vælger at opføre sig, men du kan vælge at lukke af og lade ham stå og skabe sig. Hvis det havde været mig så havde jeg bare ladet ham stået og råbe og så var jeg gået min vej, uden at sige det mindste. Han lyder til at hige efter at diskutere med dig, fordi han så får din opmærksomhed, om det er dårlig eller god er han ligeglad med.
    Du bestemmer om han skal med til fødslen, skanninger og jordmoder med videre. Det har han slet ingen ret til. Og du kan jo sige til ham at det er fint han gerne vil deltage, men hvis han skaber sig, så er der nul mere deltagelse i tingene, før du siger ok.
    Og ja han kan selv købe sin skanning, og så skal du bare NYDE din skanning med din mor og børnene, og lade ham blive sur. Øv dig i føle dig stærk og lad din krop være som en mur der bare er hård og ikke til at bryde igennem. Har selv brugt den forestilling i hovedet over for min søns far da vi ikke kunne snakke sammen. Jeg blev stærkere og stærkere for hver gang han prøvede at køre på mig og han blev til grin og fik ikke noget ud af at sige grimme ting. Jeg kommenterede ikke det han sagde overhoved, og jeg kiggede bare på ham og sagde; Er der mere du vil sige nu du er igang smiley Så stoppede han..

• #18   17. sep 2013 det der er galt er at han er såret og det udtrykker han ved at være træls og diskutere hele tiden og jo jeg kan bestemme navn men jeg kan ikke døbe ham/hende

• #19   17. sep 2013 Jeg læste lige og nej det kan jeg godt se at man ikke må.. ØV hvor træls ;-( Hvorfor vil han ikke ha det?

• #20   17. sep 2013 det er ikke så meget hvad han vil som sådan.. han har sagt at samarbejder jeg ik med ham (altså gør hvad han siger) så vil han gøe alt for at gøre tingene svært for mig... det vil sige at siger jeg sort så siger han hvid og siger jeg a så siger han å

• #21   17. sep 2013 Kunne man spørge statsforvaltningen om hjælp med et så?

• #22   17. sep 2013 altså statsamtet kommer automatisk ind over når forældrene ikke kan blive enige jo.. og eftersom at vi ikke har været gift eller har boet sammen før så får jeg automatisk fuld forældremyndighed men han har jo ret til at ssøge den ..... men det første år kan han heldigvis ikke gøre så meget ...

• #23   18. sep 2013 hvis du automatisk får den fulde forældremyndighed fordi i ikke har boet sammen eller noget så kan du sagtens døbe ham lige det du vil det skal du ikke havde den andens forældres godkendelse af , det fik jeg afvide i amtet

• #24   18. sep 2013 Mor hat altså ret der :-! Dem med forældrrmyndighed bestemmer hva barnet skal hede, hvilken religion, bopæl skole osv. Slå det evt op på statsforvaltningen hjemmeside !

• #25   18. sep 2013 ja hvis jeg er et dumt svin så kan jeg navngive barnet lige efter det er født ja men så snart barnet er født kan faren søge om fællesforældre myndighed og det plejer at tage en måneds tid og plejer ik at dåbe et barn før det er ca 3 mrd ...

• #26   18. sep 2013 ups døbe

• #27   18. sep 2013 det kan man nu altså snilt få gjort du kan da bare vælge og døbe ham når han er 1 mrd. kender jeg flere der har gjort

• Tori

#28   18. sep 2013 Hvorfor skulle han have noget imod at barnet skal døbes?
    Mon ikke han blir til at snakke med som tiden går?

• #29   18. sep 2013 det må jeg jo håbe

Kommentér på:
en rigtig øv dag der burde have været den beste :-(

Annonce