kan jeg allerede være gravid?? {{forumTopicSubject}}
Go aften alle.
Jeg smed p pillerne for omkring 2,5 mdr siden. Da jeg smed dem, havde jeg ualmindeligt ondt i brysterne. (Hvilket jo er meget normalt). 2 gang min mens kom, kom der meget mere end jeg er vant til og jeg blødte i 5 dage. (hvilket jeg slet slet ikke plejede på p piller).
Regnede frem til at jeg burde have ægløsning omkring den 28-3 juli. Vi havde sex mindst en gang om dagen (Hvilket vi stadig har).
Men siden den 5 har jeg haft det meget mærkeligt. Ligesom om jeg skal til at have min mens. bar meget værre. Har murren i underlivet. det kommer og går og nogen gange værre end andre. Har meget lidt ondt i brysterne, men de fæles tungere og mine brystvorter er ikk så stive mere og ser ud som om selve brystvorten er vokset.
Kan det bar være stærke mens begyndende smerter som skal varer så længe??? Siden min ægløsning, eller kan jeg være så ualmindeligt heldig at jeg er gravid ???
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Jeg mindes bar slet ikk og kan huske jeg før har haft det sådan her. Jeg har godt nok haft lidt ondt i maven op til min mens ellers og følt mig oppustet. men jeg syns godt nok det er længe og have det sådan..
Men jeg kan vel ikk teste endnu??
jul 2008
men må indrømme at jeg ikk kan mindes jeg har haft det så træls med at skulle have min mens.
jul 2008
jul 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
Jeg brugte Clear Blue, som jeg købte over nettet - men mon ikke den fra Netto er lige gode.
jul 2008
Men jeg kan se en meget utydelig streg i andet felt.
Gad vide om jeg har heldet med mig..
I så fald, så har min kæreste fødselsdag på mandag. måske jeg skulle tage en test der?? Så er der jo gået 31 dage?? Han ville blive ellevild..
Hva siger i piger???
jul 2008
kan jeg allerede være gravid??