{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

kan jeg allerede være gravid?? {{forumTopicSubject}}

Go aften alle.
Jeg smed p pillerne for omkring 2,5 mdr siden. Da jeg smed dem, havde jeg ualmindeligt ondt i brysterne. (Hvilket jo er meget normalt). 2 gang min mens kom, kom der meget mere end jeg er vant til og jeg blødte i 5 dage. (hvilket jeg slet slet ikke plejede på p piller).
Regnede frem til at jeg burde have ægløsning omkring den 28-3 juli. Vi havde sex mindst en gang om dagen (Hvilket vi stadig har).
Men siden den 5 har jeg haft det meget mærkeligt. Ligesom om jeg skal til at have min mens. bar meget værre. Har murren i underlivet. det kommer og går og nogen gange værre end andre. Har meget lidt ondt i brysterne, men de fæles tungere og mine brystvorter er ikk så stive mere og ser ud som om selve brystvorten er vokset.
Kan det bar være stærke mens begyndende smerter som skal varer så længe??? Siden min ægløsning, eller kan jeg være så ualmindeligt heldig at jeg er gravid smiley ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg allerede være gravid??
  • #2   9. jul 2012 Jeg forventer min mens den 16 juli.
    Jeg mindes bar slet ikk og kan huske jeg før har haft det sådan her. Jeg har godt nok haft lidt ondt i maven op til min mens ellers og følt mig oppustet. men jeg syns godt nok det er længe og have det sådan..
    Men jeg kan vel ikk teste endnu?? smiley

• #5   9. jul 2012 Jeg må vel bare vente tålmodigt smiley Selvom det er svært smiley

men må indrømme at jeg ikk kan mindes jeg har haft det så træls med at skulle have min mens.

• #8   9. jul 2012 Er der nogle test der ikk er så gode ? Hvilke vil i anbefale ? Jeg håber også den er der smiley

• Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   10. jul 2012 Jeg er også blevet gravid i første hug - smed pillerne i starten af juni, havde mens fra d. 6. juni og så skete der ikke mere, ud over 'menssmerter'. Testede i lørdags, og den var positiv - testede igen igår mandag og den var også positiv, så ringede til lægen, for at høre, hvad der nu skulle ske, de vil først se mig midt i august og siger, man fint kan stole på de tests man tager.

Jeg brugte Clear Blue, som jeg købte over nettet - men mon ikke den fra Netto er lige gode.

• #12   11. jul 2012 Har idag taget en test. Selvom jeg ikke burde have min mens endnu. der er kun gået 26 dage siden sidste første blødningsdag.

Men jeg kan se en meget utydelig streg i andet felt.
    Gad vide om jeg har heldet med mig..

I så fald, så har min kæreste fødselsdag på mandag. måske jeg skulle tage en test der?? Så er der jo gået 31 dage?? Han ville blive ellevild..
    Hva siger i piger???

• #14   11. jul 2012 Mit kamera er desværre ikke godt nok til man kan se den. smiley Den er meget utydelig. Men jeg kan se en streg igennem. smiley

Kommentér på:
kan jeg allerede være gravid??

Annonce