499 visninger
|
Oprettet:

1. aug 2008 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Bagklog kan man altid være... {{forumTopicSubject}}
...og set i bagspejlet, så burde vi nok ha ønsket en anden dagplejer til vores søn, i stedet for den samme hvor vores datter også går.
Ved godt der er indkøring af vores søn, men oveni at det ikke går så godt, så er vores datter begyndt at vil med hjem, når jeg henter Kristian og det er der jo sådan set ikke noget at sige til, men det var altså bare ikke det der var meningen.
Hmmm havde vi da bare taget en anden dagplejer til ham, så tror jeg det havde været lidt nemmere og vores datter havde haft sin trygge base for sig selv.
Vil ikke rigtig noget med indlægget *S*
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Hun kan jo selvfølgelig ikke forstå at hun ikke skal med hjem. Det plejer hun jo at skulle når i kommer derned...
Kan du ikke kontakte pladsanvisningen, for at høre om der skulle kunne findes en anden løsning...
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Det er nok også fordi jeg er sådan lidt....ehmmmm ved ikke hvad man skal sige....jeg har gået hjemme i 2½ år nu, er ledig og har mulighed for at tage 6 ugers selvvalgt kursus...og jeg vil så gerne afsted, men så længe det ikke kører i dagplejen, så går det ikke...
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Var der kun en times tid den første uge og dernæst var han der til og med lur, så til en 14-stykker.....det gik egentlig fint et par dage, men så var det som om at han fandt ud af at det her gad han ikke.
Det har så faktisk gået OK, når min mand har afleveret, så det bestræber vi os på at han gør og så må vi se om ikke det bare bliver bedre og bedre....
Bagklog kan man altid være...