722 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar

22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
øv baby skal vendes øv baby skal vendes
ja, så var jeg jo til jordmor i dag og desværre sidder baby stadig med hoved op af og jeg skal derfor på sygehuset på mandag og have vendt baby er ikke synderlig glad for denne tanke og er temmelig nervøs for det...
er der nogle af jer som har prøvet det og som kan fortælle mig lidt om det?
der er 50 Procent chance for at det vil lykkedes dem at vende den, men hvis det ikke lykkes så får jeg planlagt kejsersnit...
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
feb 2009
For når hun først har fundet hoved og hale prøver hun at få sine hænder rundt - 'holde fast' og prøver at skubbe barn rundt.
Du får kørt en strimmel inden- scanner for at vide hvordan den ligger - en lille sprøjte i lår ( kan faktisk ikke mærkes, syntes jeg) og så prøver de... og kører også en strimmel bagefter...
de holder hele tiden øje med den bette og hvis den ikke vil være med til det, stopper de. Det samme gælder dig, du bestemmer selv hvor 'ondt' det må gøre og hvis du siger stop, så stopper de.
Det ser meget mærkelig ud - altså ens mave... men det er jo også en 'stor' ting at skulle flytte rundt på - på ingen plads...
Hun kunne få hånden 'under' hans nummer da den lå over venstre hofte, men det kneb med hans hoved - da det gemte sig ved ribenene. hun fik ham næsten ½ vejs da han smutted tilbage. Ham får vi ikke vendt sagde hun, han har jo også ligget sådan 'altid', kan vi se... så tarme mm ligger som han har fået dem til...
I kolding siger de gerne 14 dage før... jeg fik det 11 dage før termin..
At være nervøs er helt okay...
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
og de kører strimmel efter her og scanner imens
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
feb 2009
apr 2008
ja jeg håber da at det lykkedes at vende den lille lort... og man kan selvfølgelig være heldig at den vælger selv at vende om på et tidspunkt...
men jordmorderens bekymring omkring mig er at jeg er en lille lort på 150 og min mand er 195 høj så ja hvis baby ligner sin far ja så der ikke meget plads at vende om på
jordmorderen snakkede om at jeg fik lagt et drop og der i fik det ve hæmmende stof. for at livmoderen ikke laver plukveer under vendings forsøget...
men er meget spænt på det hele. men heldigvis tager min mand med mig der ind...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
apr 2008
pt. er den vurderet til 2500 gram blev den i går, og måske større.
men er glad for der er nogle der har "gode" oplevelser med det at skulle have vendt baby... nu må vi se på mandag...
har desværre scoret mig en blærebetændelse nu så derfor jeg har haft smerter siden torsdag i påsken, var jo på fødegangen lørdag fordi jeg var bange for det var veer eller optakt til det, men det var det heldigvis ikke... i går var jeg så hos jordmorderen og der var der blod i urinen da den blev testet så var ved egen læge i dag og er nu på antibiotika :S HADER det... men sådan er det... så håber jeg mine smerter forsvinder i løbet af nogle dage... for har stadig en del ondt...
apr 2008
feb 2009
øv baby skal vendes