{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Vending af baby {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af her der har prøvet det og fik i jeres barn vendt.?
Jeg kommer lige fra vending af min søn og de får ham vendt næsten ned men måtte stoppe fordi jeg ikk kunne holde smerten ud mere tilsidst og var ved at kast op flere gange imens de prøvede så skal ind igen mandag til scanning og hvis han ligger nede så er der som det skal og hvis ikk så skal vi enten tag et vendings forsøg mere eller bare aftale dato for kejsersnit..
Men selvfølgelig har han da lige slået en koldbøtte og nu ligger han oppe igen med hovedet ved min mave igen og maser..
Øv øv troede lige på det ville lykkes..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vending af baby
  • #1   10. feb 2012 Han har på intet tidspunkt i graviditeten ligget ned af så de vil ikk helt tag chancen så vidt jeg forstod på det ..

• #2   10. feb 2012 De forsøgte også at vende min datter, men det lykkedes ikke. Jeg syntes også smerterne var voldsomme, og min datter havde desværre sat sig rigtig godt fast med numsen.

• #3   10. feb 2012 jeg vil os indrøm jeg tude i alt den tid de forsøgt og vende ham så lige i dag ved jeg slet ikk om jeg har lyst til de skal prøve igen på mandag smiley
    Men må se hvordan jeg har det mandag..

• #4   10. feb 2012 Syntes du skal gøre et forsøg til på mandag, du kan jo altid stoppe det når de er igang. Tror du vil fortryde hvis ikke du giver det et forsøg til.

Men krydser da fingre for at lillemanden vender sig selv.

Ved ikke om det virker, men har læst at man kan hjælpe den lille på vej til at vende sig ved at prøve nogle forskellige ting.

1. stå på alle 4, så der bliver vendt op og ned på tyngdekraften.
    2. have noget koldt oven på maven, og noget varmt nede under maven. Da barnet vil vende sig efter varmen.

Kan ikke huske flere lige nu, men fandt dem et eller andet sted på nettet.

• #5   10. feb 2012 Jeg tror os jeg giver det et forsøg, men intil nu har han været på tværs og ikk samarbejdet på noget tidspunkt når jeg har været til jm eller læge..
    Jep har fået øvelser og det har intet hjulpet han rykker overhovedet ikk og mange andre gode forslag og har prøvet og kravle ned gør han ikk..

• #6   10. feb 2012 Det har jeg ikk hørt at man kan be om..
    Hehe held og lykke med det smiley

• #7   10. feb 2012 her forsøgte de at vende amalie og det hjalp ikke noget som helst og NEJ jeg gør det ALDRIG igen og det som i ALDRIG ALDRIG ALDRIG!
    jeg fik planlagt kejsersnit og skal have det igen denne gang... ville godt have født selv men de mener mit bækken er for smalt...

• #8   10. feb 2012 syntes du os det var en rigtig ubehagelig oplevelse og få det gjort.?
    for som sagt ved slet ikk om jeg virkelig ønsker det igen for syntes det var en ubehagelig oplevelse selv om jeg havde de sødeste mennesker omkring mig som simpelhen gjor alt for at gøre det til en go oplevelse..
    hvordan har de fundet udaf dit bækken er for smalt.?

• #9   10. feb 2012 ja det var så frygteligt i min verden... aldrig har jeg oplevet sådan en smerte til ingen verdens nytte... det hjalp ikke en pind de kunne ikke rokke hende ud af stedet... og tror ham manden som prøvede havde begge hænder MAST ind i min mave så begge hænder forsvandt ind i huden... kunne ikke drømme om at udsætte mig selv for noget som der ingen garanti er for alligevel vil fungere...

jeg er kun 150 høj og min mand er 195 høj så chancen for at vores søn er for stor til at komme ud gennem mit smalle bækken er for stort... så derfor laver de planlagt kejsersnit også denne gang...

• #10   10. feb 2012 puha lyder ikk heller ikk behageligt smiley
    ja oka, så kan jeg godt se "problemet"

Kommentér på:
Vending af baby

Annonce