1.280 visninger
|
Oprettet:
Vending af baby {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af her der har prøvet det og fik i jeres barn vendt.?
Jeg kommer lige fra vending af min søn og de får ham vendt næsten ned men måtte stoppe fordi jeg ikk kunne holde smerten ud mere tilsidst og var ved at kast op flere gange imens de prøvede så skal ind igen mandag til scanning og hvis han ligger nede så er der som det skal og hvis ikk så skal vi enten tag et vendings forsøg mere eller bare aftale dato for kejsersnit..
Men selvfølgelig har han da lige slået en koldbøtte og nu ligger han oppe igen med hovedet ved min mave igen og maser..
Øv øv troede lige på det ville lykkes..
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 70
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
feb 2009
Men må se hvordan jeg har det mandag..
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Men krydser da fingre for at lillemanden vender sig selv.
Ved ikke om det virker, men har læst at man kan hjælpe den lille på vej til at vende sig ved at prøve nogle forskellige ting.
1. stå på alle 4, så der bliver vendt op og ned på tyngdekraften.
2. have noget koldt oven på maven, og noget varmt nede under maven. Da barnet vil vende sig efter varmen.
Kan ikke huske flere lige nu, men fandt dem et eller andet sted på nettet.
feb 2009
Jep har fået øvelser og det har intet hjulpet han rykker overhovedet ikk og mange andre gode forslag og har prøvet og kravle ned gør han ikk..
feb 2009
Hehe held og lykke med det
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
jeg fik planlagt kejsersnit og skal have det igen denne gang... ville godt have født selv men de mener mit bækken er for smalt...
feb 2009
for som sagt ved slet ikk om jeg virkelig ønsker det igen for syntes det var en ubehagelig oplevelse selv om jeg havde de sødeste mennesker omkring mig som simpelhen gjor alt for at gøre det til en go oplevelse..
hvordan har de fundet udaf dit bækken er for smalt.?
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
jeg er kun 150 høj og min mand er 195 høj så chancen for at vores søn er for stor til at komme ud gennem mit smalle bækken er for stort... så derfor laver de planlagt kejsersnit også denne gang...
feb 2009
ja oka, så kan jeg godt se "problemet"
Vending af baby