{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygning i nærheden af børn...
  • #1   30. dec 2008 Kan sagtens følge dig i det har det på samme måde smiley

• #2   30. dec 2008 Ryger dog ikke selv, men kæresten gør!! men han ryger udenfor.. puhh godt det ikk er mig smiley og har sagt til ham når bette pigen kommer skal han stoppe smiley

• #3   30. dec 2008 stine: det er os sådan det foregår her;D og i graviditeten er det så mig som ikke bliver så længe hos folk som ryger, for at skåne den i maven.. når den er ude bliver det skam det samme, der bliver vi heller ikke så længe hvis der bliver røget..

• #4   30. dec 2008 Sådan er det også her, jeg ryger ikke selv, min kæreste gør, men det foregår ud af vinduet, det samme med alle andre som kommer her, skla vi ud til folk som ryger så trækker jeg mig væk fra røgen ellers tager vi meget hurtigt hjem igen.

Hjemme ved mine forældre går jeg engang imellem hen og åbner døren for og få det værste røg ud, har også forlangt at når han er født så skla de tage hensyn hvis de vil ha lov og passe ham, min far har lovet og tage hensyn.. meeeeen jeg vil se det før jeg tror det.

• #5   30. dec 2008 Når vi er hos mine forældre går min far med ud og ryger, han vil under ingen omstædigheder ryge i nærheden af hans elskede barnebarn.

Min svigermor og vi andre går ud i deres udesrue og ryger når vi er sammen. Når vi holder evt julefrokster hvor vi er mange mennesker stiller svigermor sig op og siger rygning foregår ude i udestuen. Dejligt.

• #6   30. dec 2008 siden vi flyttede i hus har det været røgfrit da min store datter hoster som en gal i ryger hjem samtidig hvis jeg har taget en enkelt smøg i ny og næ vasker jeg fingre inden jeg tager lille pigen op og spiser gerne et tygge gummi med det samme også, det er de færreste hjem vi kommer i der er ryger hjem så det er sjældent det er et problem. godt nok jule aften og nytårsaften er der rygning inden for men der ligger stadig ikke en sky over os alle sammen det er også kun de 2 gange om året, selv mine forældre har gjort deres hus til røgfrit pga min store datter det dejligt kan man forlange mere smiley

• #7   31. dec 2008 Altså nu er jeg stadig gravid, men jeg ryger ikke.. Min kæreste ryger dog og det gør han stadig indendørs, men når den lille kommer til verden er han indstillet på at vores hjem bliver et ikke ryger hjem, så må han udenfor istedet.

• #8   31. dec 2008 Jeg er ikke ryger og har altid været det..

Kæresten har lovet at holde op i det nye år.. han ryger indenfor her, og det får rygende gæster pt også lov til..

Når han er i et ikkeryger hjem går han ud eller står i vinduet, alt efter hvad værten giver lov til..

Når min kæreste stopper regner jeg med at sige de må gå ned i gården (så kan man altid sende hunden med, så har de lidt at kigge på dernede *g*)

• #9   1. jan 2009 jeg er tidligere ryger og det genere mig ikke det mindste og komme hos folk der ryger og under graviditeten gik jeg da ikke tidligt pga dette

nu ryger min bedre halvdel ikke men gjorde han det er det da hans valg han skal bare ikke ryge i samme rum som baby dette gælder alle men helt at ikke måtte ryge i sit eget hjem er overdrevet

• #10   1. jan 2009 der bliver aldrig røget i vores hjem, manden er ryger men det foregår udenfor, vi kan godtt besøge rygere, jeg synes de fleste er søde til at tage hensyn til børnene

Kommentér på:
Rygning i nærheden af børn...

Annonce