{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

* Blyp  *
* Blyp *
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28

Gravidog passiv rygning + når baby kommer {{forumTopicSubject}}

Hvordan har I gravide det med røg?
Nu har vi heldigvis kun en i familien der ryger, men tilgengæld stinker man af røg når man kommer hjem fra besøg smiley
Jeg HADER RØG! Og vores hjem er HELT røgfrit!
Jeg forsøger ikke at sidde ved siden af eller overfor vedkommende når der ryges, men det er svært... smiley

Det værste er nok at når baby kommer, så kommer den altså ikke i nærheden af det..... Det skal siges det er min svigerfar der ryger...Sååååå det er svært fra min side, og håber bare han selv tænker så langt.....men det gør han ikke nu, selvom jeg er gravid (eller også ved han det ikke, men det er jo også deres hjem)....

Vi er selvfølgelig nok nødt til at få det sagt, eller det må min mand gøre, da jeg ikke vil fremstå som den sure svigerdatter smiley Da jeg nok rigelig kan sige min mening smiley

Hvad gør eller gjorde I andre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravidog passiv rygning + når baby kommer
  • #1   11. nov 2011 Min svigermor ryger også, og hun har fået afvide at hvis vi skal komme med vores børn så foregår hendes rygning udenfor mens vi er der. Min mand ryger også, men vi har aldrig røget indenfor i vores hjem, så der er ikke rigtigt noget der er lavet om der.

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

#2   11. nov 2011 havde det blot været min egen familie, kunne jeg let få det sagt selv, fik du selv sagt det?

• #7   11. nov 2011 Vores hjem er også røgfrit, men når vi er ude ved folk der ryger ja så kan jeg ikke sige så meget, det er deres hjem også det er deres valg, men ja det stinker helt vildt.... mine svigerforældre er store ryger men de gå pænt i køkkenet når vi er der.. Men hold op hvor vi lugter når vi kommer ud derfra. Ja også tænker jeg også bare om ungerne får den røg eller de går på gaden af alt den os, ja det er sq næsten det samme.. Men ser helst ikke mine unger bliver udsat af røg.

• #8   11. nov 2011 Blyp - Min mand og jeg sagde det sammen, og det blev sagt fra starten af, altså helt fra jeg var gravid sagde vi, at vi ikke kom hvis de ikke respekterede det.

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

#9   11. nov 2011 ok men tror desværre ikke min mand ser så hårdt på det som jeg...... smiley Selvom jeg lige nævnte det igen idag,......hmmm HADER RØG!!!!

• #10   11. nov 2011 Vores hjem er også total røgfrit og jeg tager ikke Mike med nogle steder hen hvor jeg ved der er ryger, fordi jeg synes ikke man kan forlange andre ikke ryger i deres eget hjem.

• #11   11. nov 2011 uh ha det problem havde jeg også, de ville ikke lade være da jeg var gravid, men efter lille manden er kommet til verden har jeg meldt klart ud at hvis de vil have besøg af os ja så ryger de ikke inde samt der bliver luftet ordenlig ud inden vi kommer.. Det skal lige siges at det er min svigerforældre der er stor ryger.. min kæreste ryger også men aldrig inde så her hjemme er der ingen der ryger.. Venner osv. har fået samme besked og accepterer det heldigvis smiley

• #12   11. nov 2011 Blyp - Det gjorde min mand heller ikke i starten, men da jeg gav ham klar besked om at sådan var det bare, så accepterede han min holdning og i dag er han selv lige så striks med det som jeg er.

• #13   11. nov 2011 Jeg undgår røg hvis jeg kan! Jeg har endog fravalgt jul hos familie i år, fordi jeg ikke vil have min lille pige siddende i røgen fra min farmors cigaret en hel dag.

• #16   11. nov 2011 Vores hjem er også total røgfrit. Hvis jeg røg ville det også foregå udenfor, jeg kan ikke forstå folk ryger indenfor når de har børn..

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

#17   11. nov 2011 Jeg ville nu rigtig gerne høre hvordan I fik det sagt til familierne ang. røg da i blev gravide og bebs blev født?

• #19   12. nov 2011 kender kun min mormor og kærestens lillebror der ryger indenfor. Ser ikke min mormor så meget, men hun har snakket om at flytte over i nærheden af os (hun bor i KBH og vi bor på bornholm) for så vil hun starte med at ryge udenfor eller under emhætten.
    Men siger altid til kæresten at hvis hans lillebror bliver ved med at ryge indenfor når den lille kommer, så skal det være på hans værelse hvor den lille kun kommer når svigerforældrene passer den lille.
    Men har det på samme måde. Kan ikke fordrage røg. Overhovedet ikke lugten smiley

• #20   12. nov 2011 Under min graviditet fik jeg kvalme hvis nogen røg ved siden af mig, eller bare hvis vi gik ned i gennem byen og nogle røg, så fik jeg det SÅ dårligt.. (var ryger inden jeg blev gravid. men stoppede på testdagen)

Har heldigvis ikke nogle rygere hverken i min familie eller svigerfamilien smiley Men har ikke noget imod det, hvis jeg er i byen og nogle ryger ved siden af mig, men der skal ikke ryges i nærheden af Malthe, men det er der nu heller aldrig blevet, som sagt fordi ingen i familien ryger og venner ryger udenfor.. smiley

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

#21   12. nov 2011 lSå er der jo håb, men da min svigerfar er gammeldags er jeg bange for hans reaktion blir "Nå skal der nu også bestemmes i eget hjem, om man må ryge eller ej". Altså at de allerede nu ikke må ryge her og der offentligt rygerne....
    Måske skal jeg spille lidt på det at jeg får kvalme af røgen når vi er der ind til babyen kommer smiley Kan bare ikke snuppe det, at vi andre ved bordet ikke kan nå at spise færdig før der tændes en smøg.......

Hvad gør I ved jeres baby ting der skal med på besøgene hvor der ryges? Også selvom de måske ikke ryger i rummet, SÅ STINKER ens tøj alligevel når man kommer hjem smiley
    Ja jeg hader virkelig den lugt og blir aldrig ryger smiley

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

#23   12. nov 2011 Nej de får i hvert fald ikke den nye barnevogn med derover......Det må blive den gamle....og den gamle lift der kommer med derover (har vi heldigvis også to).
    ARGH tror virkelig min mand synes jeg er pernitten smiley Tror jeg skal finde nogle links til ham så han kan læse alvoren i det smiley

Kommentér på:
Gravidog passiv rygning + når baby kommer

Annonce