1.330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Min datter skal have briller, jeres erfaring med forhandlere?? Min datter skal have briller, jeres erfaring med forhandlere??

Har i dag være ved øjenlæge og fået endeligt at vide at min datter på 4 skal have briller, hvor har i der har børn med briller købt jeres, erfaringer modtages gerne, jeg har selv købt mine egne ved Louis Nielsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min datter skal have briller, jeres erfaring med forhandlere??
  • #1   19. feb 2013 Jeg har købt til mig selv samt min datter på 8 ved Louis Nielsen, og vi har ikke haft nogen problemer overhovedet smiley Og jeg har det sådan at jeg vil ikke gå og være bekymret over at min datters briller går i stykker og vi ikke har flere tusinde til at købe nogle nye så jeg køber gladeligt ved Louis Nielsen. Gav 600 kr for datterens briller og fik 300 kr retur fra danmark smiley

• #2   19. feb 2013 Så på LN hjemmeside at de køre med gratis briller til børn under 11. ved du om de er noget værd?

• #3   19. feb 2013 Nej det ved jeg ikke. Da min datter fik i nov sidste år var det alle børnebriller til 600 kr. Hun fik dog nogle ungdombriller til den pris i stedet da hun er meget moden af hendes alder.
    Men tænker da at de er lige så meget værd som alle andre briller! Ellers er der jo garanti på den smiley

Kommentér på:
Min datter skal have briller, jeres erfaring med forhandlere??

Annonce