8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
MIN DEJLIGE DATTER :) ! {{forumTopicSubject}}
Godaften BG
I går oprettede jeg et emne, da jeg var ret ked af det pga. komplikationer med hensyn til min graviditet + sygdom.. MEN; i aften vil jeg gerne dele min stolthed og glæde med jer
Agnes er nu 10 måneder gammel, og hun kan simpelthen så meget at jeg ikke kan følge med
- Hun kan snakke, og siger "AAAR" (far) , "HOV" når hun smider noget på gulvet, "AAAAHH" når hun kæler for hundene eller os, "VOV" når hundene siger noget, "JA" når hun svare på noger, "DET??" når hun peger på noget og vil vide hvad det er, osv. osv. .. Dog siger hun ikke mor endnu, .. men mon ikke det kommer, ..
- Hun kan række hænderne op i vejret når man spørger hende "Hvor stor er Agnes??" , Hun kan klappe kage, vinke når man siger "BYE BYE" eller "KAN DU VINKE" ,og ellers vinker hun til mig/manden hver gang hun bliver afleveret i dagpleje, og hver gang hun bliver hentet igen, vinker hun til dagplejemoren
- Hver gang jeg spørger om mor må få et pys, sætter hun en hånd på hver af mine kinder, og kysser mig på munden <3! HUN ER BARE DEJLIG !
- Hun kravler rundt over det hele, spiser alt hvad hun får serveret, er så småt begyndt selv at spise sin rugbrød, og derudover spiser hun selv hendes frugt, kiks osv.. Hun kan selv drikke af glas også ,,
- OG NU, er hun begyndt at rejse sig op at alt, og stå og kigge rundt, .. Hun er desuden rigtig god til at gå når man holder hende i hånden ! Så tror ikke der går længe før hun går, ..
Syntes virkelig bare at det er VILDT at hun er 10 måneder, og allerede kan så meget, så ville lige dele min stolthed over min fantastiske datter mig jer
!
OG TÆNK LIGE; AT HUN SKAL VÆRE STORESØSTER ! -- Det bliver underligt at skal tænke på hende som den "store" !
Lige et positivt indlæg, ..
Knus Marie, ..
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
- Og jo, så siger hun også "AAAAAAAAHHHHHHH" hver gang hun får børstet tænder, .. Og begynder allerede med det, når jeg siger "skal vi lige børste bisserne" , Så åbner hun bare munden, og siger "AAAAHHH" , - OG det ser så sødt ud
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 18 Emner: 28 Svar: 383
Kan godt forstå du er stolt.
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Min datter er 11½ mdr. og kan kun det halve af hvad din datter kan
Jeg synes der er mange utrolige dygtige børn herinde.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 58
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
Ville da også ønske min datter kunne det!! Hun kan måske det halve.
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 199
men hun er godt nok dygtig og hun skal nok blive en god og behjælpsom storesøster
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Tak allesammen
Men ja, der er mange børn herinde som er dygtige, men det er alle børn, på hver deres måde .. Jeg tænkte os at hun var bagud fordi andre børn begyndt at kravle som 6 måneder gammel, og begyndte at gå som 10 måneder gammel .. MEN jeg er fuldstændig ligeglad, det hele kommer når det kommer, og hun tager det i hendes tempo .. Det går så bare stærkt nu
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
MIN DEJLIGE DATTER :) !