{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.674 visninger | Oprettet:

Baby vågner efter 45 mins, why? {{forumTopicSubject}}

Min lille dreng på 4,5 mdr sover kun 45mins af gangen om dagen og sjældent vi kan få ham til at sove videre efter det..Hvordan kan det være? Ville så gerne han sov lidt mere så han blev mere frisk. Han er jo stadig dødtræt efter de 45 mins men selvom man vugger ham mm så vil han bare ikke sove!.. What to do? Om aftenen sover han først omkring 23 og vil så gerne han begyndte at sove tidligere, men hvordan rykker man tiden? Han faldt i søvn idag efter flasken 18.30. lagde ham i sengen men efter de magiske 45 mins vågnede han. tog ham op og vuggede og fik ham til at sove 4 gange på halvanden time men han vågnede hver gang han blev lagt.. :s forstår det virkelig ikke, for drengen er jo træt?? endte med jeg blev nød til at tag ham op for kunne ikke holde til mer.. har været igennem 3 gange zoneterapi fordi han havde lidt med maven men tror jeg ikke han har mere. han har afføring hver dag i remu farve. har fået tjekket ham ved ørelæge, kiropraktor og alm læge. og han fejler ingenting. tror bare han er en lille tryghedsnarkoman. Han vil KUN falde i søvn i sin vippestol smiley Vil så gerne lære ham at falde i søvn i egen seng, men han bliver så hysterisk hver gang. vi har faste rutiner, med bad omkring 18, lidt babymassage, flaske og så plejer han at sove. men vågner så efter 30-45 mins smiley
Har overvejet bøgerne "sov igennem uden gråd" eller godnat, sov godt" kan i anbefale dem? Og nogen der kan fortælle lidt om div metoder?
Det eneste jeg måske tror er synderen er bøvs på tværs/gylp som genere. tit han først bøvser et par timer senere selvom vi har bøvset ham af lige efter måltid. bøvser også med ham når han er halvvejs i flasken.
Pust det blev langt. Håber i har overskud til at læse det =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby vågner efter 45 mins, why?
  • #1   4. aug 2012 Det lyder præcis lige som min søn, han vågner efter 40 min Willads er stadigvæk vildt træt, har os prøvet alt muligt, men min sp siger at det er fordi at nogen børn ikke kan finde ud af at komme i den dybe søvn igen, den vågner de gerne op af efter ca 40 min. Eller de skal jo ikke vågne helt men kommer i en lettere søvn eller hvordan jeg skal beskrive det? Håber du forstår smiley vi er os i gang med at læse sov igennem uden gråd. Det er virkelig hårdt med en baby der hele tiden er træt, ved hvordan du har det

  • #2   4. aug 2012 det er fordi børn sover tungt 45min og så vågner de lidt op - nogle falder tilbage i tung søvn igen med det samme - hvor andre ikk kan. så skal man bare blive ved med at prøve og en dag kommer det;)

    Ellers kan det være noget med ørene da børn med øre problemer normalt sover tungt som det andet jeg lige har beksrevet - og derefter kommer væsken og trykker og så kan de ikk sove mere smiley

    Så der kan være 2 forskellige grunde smiley


  • #5   5. aug 2012 Han bliver ordentlig mæt og er intet med ørene har fået dem tjekket smiley er bar så synd når man kan se han stadig er træt smiley er som om han bar er stædig og ikke vil sove i sengen, kun vippestolen.. .:/ øv det er hårdt.

  • #6   5. aug 2012 de er rigtig fine de bøger, men jeg synes ikk de hjælper...

    jeg havde også en søn der vågnede når jeg lagde ham i sengen.
    jeg ville gerne have mine hænder når han sov.
    så jeg tog hans dynes og rullede den om han, så han ligende en pølse i svøb. jeg lagde ham så i liften ved siden af mig. lagde min hånd på ham (liften stod i sofaen ved siden af mig) og så sad jeg sådan til han sov. til sidst kunne jeg bare ligge ham.

    før dette, kunne jeg sidde med ham i 4 timer, før jeg kunne ligge ham fra mig og nogen gange vågnede han ved det.... selvom vi er rigtige glade for vores børn, vil vi jo også gerne kunne lave andre ting når de sover.... men det er også super vigtig at de lærer og sove selv.

    med min datter vuggede jeg hende i søvn til hun var 10 mdr. det var alt for længe, synes jeg selv... men man lærer af sine fodfejl.

    jeg håber det lykkes for dig at få ham til at sove mere end de 45 min af gangen....
    hvis han bruger sut, så giv ham den når han vågner og så lige vugge liften eller hva han nu ligger i engang... det handler også om at give barnet vaner.... vænner man ham til at sove videre når han vågner efter 45 min, så bliver det også sådan med tiden.... kan det være fordi han måske ikk bilver mæt nok ?


  • #7   5. aug 2012 Nej han får flaske, tager fint på og spiser altid rigtig meget, så kan ikke være der problemet ligger. tror bar ik han kan finde ud af at falde i søvn igen efter de 45 mins.. smiley han er også glad for at blive svøbt, det er bare alt for varmt på denne årstid smiley vi bor i lejlighed på 4 sal og her er altid møg varmt smiley

Kommentér på:
Baby vågner efter 45 mins, why?

Annonce