503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

så er sutteflaskerne pakket væk :( så er sutteflaskerne pakket væk :(

Så er alle sutteflaskerne pakket væk - ej oki har 2 stk med hver sin sut på hvis nu de vil have en flaske *G* plus har masser af MME fordi købte stort ind.. men man lære af sine fejl *G*

Nej hvor er mine piger altså blevet store - ingen sutteflasker mere smiley det nød jeg ellers... nå men de kan jo ikk blive ved med at være små babyer smiley

Silja har her nu lige stået i kravlestilling i sofaen og blevet skidesur over hun ikk kom nogen vejne....

men idag har deres kost været ske mad og ikk andet.. det er helt underligt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så er sutteflaskerne pakket væk :(
  • #1   2. feb 2012 ja så er de ved at være store synes man, nogle er også hurtigere end andre til at smide flasken, jeg håber ikke vi skal bruge flaske længere end med marcus, hans sidste flaske blev brugt da han var 11 mdr, og da han var 6 mdr og jeg stoppede amningen, fik han kun en til natten. jeg var nu ikke ked af at slippe den dengang, jeg synes det var rart at slippe for at slæbe dem med alle steder..

• #2   2. feb 2012 Jamen jeg er jo vant til at pakke de ting ned i tasken osv siden de var 6uger - så det er helt vildt underligt da vi skulle ud af huset idag og kun skulle have mad med og ske smiley Vi har så stadig en flaske varmt vand med til puvler maden og så glas mad med os.. men alligevel de er så store lige pludeselig.. men kan mærke på silja feks at hun vil have mere skemad nu fordi den flaske ikk mætter hende... så tror det er godt for hende.. plus hun spiser nu os rugbrød osv.

• #4   2. feb 2012 næe det er jeg ikk - men har heller ikk snakket med SP om dette faktisk.. jeg har gjort hvad jeg kunne se på mine piger var det rette.

• #9   2. feb 2012 man kan jo ikke tvinge det i dem, min sp sagde med marcus at det var helt ok hvis han var klar til det, vi skulle bare give jern indtil 1 år, hvis han ikke fik sine 400 ml om dagen og han fik for det meste kun 100 ml så jern fik han hver dag fra 6 mdr..

• #10   2. feb 2012 de vil ikk have mme i flaske eller kop.. så jeg kan jo ikk ligge dem ned og åbne munden og hælde - så derfor har jeg valgt at stoppe..

De får jern ved siden af selvom de får over 400ml mælk om dagen.. så det er indeover smiley

Men jeg synes det er underligt at de ikk får flaske mere fordi det har været så stor en del i livet - tvillinger og 6 flasker om dagen smiley

• #13   2. feb 2012 Nej de vil slet ikk i nærheden af det.. kan huske du snakkede om kop sidst vi var inde på det smiley men niks ingen flaske og ingen kop med mme..

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #14   2. feb 2012 Hvis bare det er sødmælk de får så er der da ingen problemer smiley

• #16   2. feb 2012 de får mest sødmælk og så vand derudover smiley

Har NAN tilbage...

Kommentér på:
så er sutteflaskerne pakket væk :(

Annonce