Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  giftes
  • #2   12. jan 2012 Ja jeg mener os det kan gøres til en uforglemmelig dag alligevel.. og mange har bare ikk råd til det helt store endnu smiley

vi har tænkt på at blive gift på rådhuset måske til næste år - og så skal det bare være os og tøserne som skal have en dag sammen tror jeg smiley
    alle i pænt tøj og så giftes - middag på en cafe eller sådan noget. bare stille og roligt. og så kan man invitere familien til om aften smiley

• #3   12. jan 2012 Jeg er ikke døbt og min mand har meldt sig ud af folkekirken så her var det kun rådhuset der var en mulighed. Vi kunne ikke ha ønsket os en bedre dag! den var ovenud den skønneste med nærmeste familie og venner. Vi har fået taget billeder som alle andre og jeg havde en hvid brudekjole på og min mand jakkesæt. Det er bare hvad man gør det til smiley

• #4   12. jan 2012 Den der med at det er billigere at holde bryllup fordi man bliver gift på rådhuset, forstår jeg ikke..... Det koster jo ikke noget at blive gift i en kirke???

Men selvfølgelig kan det da være mindst ligeså uforglemmeligt som et kirkebryllup.

• #5   12. jan 2012 Vores bryllup var fantastisk - men jeg står stadig tilbage med en følelse af at jeg blev snydt for brudekjole og at min far gav mig væk .

Vi havde et meget romantisk bryllup med champagne , kranse kager og ris .
    Bagefter holdte vi en fest for familien i mine forældres have , så hyggeligt .

• #6   12. jan 2012 Fru Nøhr-- Hvordan kan det så være i fravalgte kirken? (Undskyld jeg er nysgerrig. :D)

• #7   12. jan 2012 Har du set mit bryllupsbillede under Emmas profil ? smiley
    Jeg var kæmpe stor allerede der og vi ville giftes inden hun kom til verden , hvis der nu skete noget .... Og jeg var jo lige ved at kradse af !

• #8   12. jan 2012 Ja nu du siger det, det vidste jeg egentlig godt. MIn fejl. smiley Men så er det da bare at spare sammen til at holde bryllup igen, og blive velsignet i kirken.

• #9   12. jan 2012 Præcis , det var også planen smiley men sker det ikke , så er det os okay .. Vi er lykkelige uanset hvad .

• #10   12. jan 2012 vi blev viet på rådhuset og selve vielsen syntes jeg ikk om da jeg jo som alle andre kvinder drømme om den hvidse kjole og far der føre mig op af gulvet men .

min far ført min ind på rådhuset som vis det var i kirken, også fik vi ris osv videre efter vielsen, og så holdte vi fest bag efter med massrer mad og budevalsen dansede vi og min mand holdte en mega tale for mig, og vi dansede og have en super god dag med vores familier og jo det var meget romantisk i mine øjne ( manglede dog min store hvide kjole jeg i mange år har drømt om ) men hovdessgen er jo vi blev gift og er lykkelige,

men min mand har lovede mig et kirke bryllup så det glæder jeg mig til , eller faktisk enlig bare til kjolen hihi

• #11   12. jan 2012 Fru Nøhr har du været syg?

• #12   12. jan 2012 nu vil vi sikre børnene og så spare sammen til bryllup med kirke og fest. jo det koster både kjole - tøj til mændene osv - så det er billigere på rådhuset.

• #13   12. jan 2012 og min far kan desværre aldrig komme til at give mig bort :*(

• #15   12. jan 2012 Åhhh jeg er så træt af folk der siger det ikke kan blive romantisk på rådhuset og siger det ikke er rigtigt...
    Hvad angår hvordan det bliver romantisk? - Jamen jeg syntes da det giver sig selv, man er to mennesker der elsker hinanden og går ned for at sige ja til hinanden fordi man vil binde sig for evigt. Bare det at stå og kigge min mand i øjnene da vi blev gift på Rådhuset gjorde det jo romantisk.
    Nå men vi havde famile med og holdt fest sammen med dem efterfølgende og det var super hyggeligt, stille, roligt og romantisk smiley

Mine veninder brokker sig tit over deres kærester ikke gider giftes fordi de ikke gider det helt store i kirken og jeg spørger så hvorfor de ikke bare gør det på Rådhuset så - hvortil de svare -jamen det er jo ikke rigtig så! Bræk bræk bræk.

Jeg kan også godt forstå folk bliver gift i kirke, det er utrolig smukt og romantisk og elsker at være til bryllup men herhjemme var vi helt enige om vi helst ville på rådhuset smiley

• #16   12. jan 2012 Jeanette : nej det var efter fødslen .

• #17   12. jan 2012 man kan gøre mange ting osv nu med papirarbejde - men min advokat sagde man står bedre fordi hvis den ene desværre skulle gå bort så tilfalde forsikring pension osv dig og ikk børnene - så du kan sikre børnene ved at blive boede osv. bilen som står i mandens navn vil os være min osv. Hans forældre kan som feks ikk komme ind og tage tingene eller børnene sagde min advokat..

så vi gifte os på rådhuset og vil derefter spare sammen til stort bryllup smiley
    Har heller ikk lyst til stort bryllup ligenu ang med ens far følger op osv.

• #18   12. jan 2012 herhjemme har vi planner om at holde det hemmeligt *G* så det bare er os og tøserne..

• #20   12. jan 2012 Synes et bryllup er romantisk lige meget hvor det foregår henne.. Jeg har ALTID sagt jeg ville have et kirkebryllup og det fik jeg også.. men efter vi er blevet gift har jeg indset at jeg kunne blive gift allevegne nærmest det er lige meget hvor, man får jo den mand man elsker.. DET synes jeg er romantisk smiley smiley

• #21   12. jan 2012 ja du skulle så ikk have noget - men børnene smiley vi fandt ud af dette da min far døde i marts. fordi så gik det op for os hvordan og hvorledes tingene blev gjrot.

• #22   12. jan 2012 nemli smiley

• #23   12. jan 2012 har har vi også snakket bryllup... men der går desværre nok nogle år inden endnu..

Han vil bare gerne på rådhuset da han sys det tager for lang tid i kirken og gider ik høre alt kedelige præsten siger smiley Enig i meget af det kan være kedeligt at høre på, men jeg vil ikke giftes på rådhuset.
    Netop fordi at for MIG er det ikke rigtigt.. Jeg drømmer om en flot hvid kjole, at skulle føres op af gulvet og se kæresten stå deroppe og vente, at skulle gå sammen ud og så selvfølgelig fest bagefter..

Så manden vil bare rådhus og fest, mig kirke og fest.
    Og det blir så kirke hehe men det har han da også godkendt smiley

• #24   12. jan 2012 Vi skal giftes på rådhuset d. 25 januar og der ligger selvfølgelig en masse overvejelser omkring det, særligt i forhold familieforøgelse.

Jeg har altid ønsket mig et prinsessebryllup og hvad der dertilhøre. Det kan da også være at det kommer en dag - men jeg er kommet frem til at jeg elsker min kommende mand og det er mere det at sige JA til hinanden der har betydning og ikke så meget alt det andet. smiley

Vi skal også giftes i al hemmelighed - så vi skal have en dag der står i romantikkens navn og slutter af med en hyggelig middag. Glæder mig og er sikker på det bliver en uforglemmelig dag smiley

• #25   12. jan 2012 Det er jo altid hvad man gør det til. Om det er kirke eller rådhus.

Men er sikker på i får en fantastisk dag uanset hvad i gør. smiley

Fru Nøhr-- Og det er jo det der er det vigtigste.

Kommentér på:
giftes

Annonce