588 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "giftes på"
giftes
Hvordan ville i gøre dagen perfekt hvis I skulle giftes på rådhuset. har en lille diskution med en veninde som siger dagen bare ik kan blive romantisk. hvordan ville i gøre den romantisk hvis i sk...
Hvordan ville i gøre dagen perfekt hvis I skulle giftes på rådhuset. har en lille diskution med en veninde som siger dagen bare ik kan blive romantisk. hvordan ville i gøre den romantisk hvis i sk...
Skrevet af: Mor til de skønneste tvillingeprinsesser . - 12. jan 2012
giftes
årh man drømte i forgårs at jeg skulle giftes med min kæreste :) ej en smuk kjole jeg havde mig og manden var bare lækker lækker hehe ej så da jeg vågnede var jeg helt..åhrhhhhh hehe ih glæder mi...
årh man drømte i forgårs at jeg skulle giftes med min kæreste :) ej en smuk kjole jeg havde mig og manden var bare lækker lækker hehe ej så da jeg vågnede var jeg helt..åhrhhhhh hehe ih glæder mi...
Skrevet af: *Mor * - 11. jul 2010
Giftes på rådhus
Nogle der er blevet gift på rådhuset der vil fortælle om hvordan det foregik? Holdte I det hemmeligt eller?
Nogle der er blevet gift på rådhuset der vil fortælle om hvordan det foregik? Holdte I det hemmeligt eller?
Skrevet af: Anna - Marcus 281006 - Lillesøster 28+ - 2. mar 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Havearbejde 3.150 kr.
- Have arbejde 205 kr.
- Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
- Klippe hæk ned 1.000 kr.
- Elektriker 1.500 kr.
- Hjælp til hænge lamper op 500 kr.
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
- Og kæmpe TILLYKKE
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 86 Svar: 163
giftes på