1.380 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar

21. jun 2009 Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Jaloux hund og baby Jaloux hund og baby
Vores hund er blevet ret jaloux over vores datter, så han kan finde på at prøve på at masse hende væk når jeg sidder på gulvet med hende, og ellers stille sig i mellem os, og når han kommer "løbende" kan han godt komme farende hen mod hende og han er altså en labrador, så en ret voldsom måde at komme hen til en lille pige på 11 mdr. Trods jalousien så kan de rigtig godt lide hinanden.
Jeg aner virkelig ik hva vi skal gøre, for prøver virkelig og dele min opmærksomhed, så jeg husker at nusse med ham og rose ham osv.
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
For der er der rigtig mange kloge damer
(og nogle få mænd :D)
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Ja det har jeg, okay, så spørger jeg os lige derinde =)
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
vi har også en labrador, en meget livlig og glad en af slagsen...
Jeg har "testet" den lidt af, nu er vores unger 2 og 3 og hunden 4, så der er lidt mere ro på (på hunden altså;-)), men har, selvfølgelig overvåget, set, hvordan den reagerer, hvis de presser den... den starter altid ud med at gå, hvis den så bliver forfulgt, brummer den advarende til dem, ikke knurren, og så skrider den ígen.. Ikke dermed sagt, at børnene bare får lov til at forfølge og genere hunden, men synes det er rart at teste af, ellers kan man jo knap gå på toilettet, mens de er alene i stuen..
ved ikke, om du kunne bruge det til noget..:-)
jun 2009
Hvis han ik gider min datter så går han altid. og min datter er endnu ik begyndt af forfølge ham, men hun ka kravle hen til ham når han ligger i kurven, og der siger han intet til det, han lader hende altid klappe og ae ham.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
jamen, så skal du vel for så vidt ikke være bekymret for, at han kunne finde på at gøre noget... men selvfølgelig kan det være voldsomt med en glad hoppende labrador for et lille barn..
jeg ville lade det gå sin gang.. mine unger er vilde med vores hund, men i perioder har de da synes, den var for voldsom og har derfor så bare ikke opsøgt den så meget.. (vores mindste er en dreng, en af de meget fysiske, så han elsker, hvis han kan få den til at rode rundt på gulvet sammen med ham)
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
giver i ham samme tid osv selvom tøspigen er kommet til ????
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Men hvad med at gå nogle ture med ham alene? Så han stadig føler han har sin mor lidt for sig selv.
Jeg har selv to hunde, og min store dreng (også en lab) vil gerne være med hele tiden, Så det får han lov til såvidt det er muligt.
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
jun 2009
Nej, på ingen måde og det er derfor jeg ik helt forstår hvorfor han er jaloux.. Min kæreste er nok ik så god til at lege med ham som han var før hen, men jeg har ik ændret mig omkring ham..
Min datter har også et legetæppe (det der i skumgummi) og der ved han godt han ik må være men ellers når jeg sidder på gulvet, så lader jeg ham være med eller hvis bare han vil ligge ved siden af mig, så gør han det. Han kan bare godt virke til at han helst vil sidde helt oppe i mit hoved..
jun 2009
Jaloux hund og baby