4. apr 2008 Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Vil ikke lægge ned, hjælp søges? Vil ikke lægge ned, hjælp søges?
Min søn Jonas på 2½ mdr hader sin barnevogn, han kan være glad og tilfreds (også mæt), men når vi så lægger ham i barnevognen, så skriger han uafbrudt også selv om vi vugger vognen eller kører med den, han holder først op hvis vi tager ham op, vi har sågar prøvet at kører 3 kvarter med ham uden han stoppede med at skrige og det er til at blive sindsyg af, han stopper først hvis vi tager ham op, og så er han glad og tilfreds med det samme.
Jeg skal altid amme ham i søvn og så kan jeg lægge ham fra mig, men så vågner han tit når jeg lægger ham, eller 5-10 min senere når vi er på tur, her hjemme kan han godt tage 1-2 timer men han kan bare ikke sove når vi kører med barnevognen?
Min kæreste og søn på 2 år (Oliver) har ferie i 3 uger nu, og vi ville gerne tage ud og lave nogle hyggelige ting med Oliver, men det er så svært når Jonas ikke vil samarbejde lidt, i dag tog vi i zoo og Jonas var på armen næsten hele turen (det vil sige at jeg hele tiden skulle finde et skyggested i nærheden af de andre, for han ikke skulle få direkte sol), efter amning faldt han i søvn og sov så 10 min i barnevognen, og så på arm igen, det er så træls og han er jo så træt.
Gode råd søges, hjælp mig, hvordan vænner jeg Jonas til at barnevognen er et dejligt sted, eller i det hele taget bare at man godt kan lægge ned uden at skrige?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
apr 2008
apr 2008
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
^^han begyndte først at bruge den da han kom i dp
jeg snakkede med sp da jeg gerne ville kunne tage i mødregruppe, og hun bad mig begynde at bruge klapvogn - det gjorde jeg dog da han var 4mdr , og det var okay fordi det var en smal stokke xplory med baby indsats
problemet med barnevognen opstod inden han var 2mdr gammel
det eneste jeg vil foreslå er at blive ved med at forsøge, snakke med ham, vise ham noget, mens han ligger i vognen- 3minutter er bedre end ingenting- husk at øve når han er vågen og ikke træt :)'
god ide med at tjekke øre (magnus har ikke haft øreproblemer) vi var i søvntearpi da han ej heller sov så meget- han står stadig tidligt op og vil vågner somme tider om natten endnu. (det er blevet meget bedre på de sidste par mdr
han er 2år og 4mdr
jeg håber i finder en løsning
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Jo det kan godt starte ved 1 års alderen. Min datter var 7 mdr da hun fik konstateret væske i mellemøret, min søn var 3 mdr. Det er forskelligt fra barn til barn.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Vil ikke lægge ned, hjælp søges?