1.657 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Vil ikke lægge ned, hjælp søges? Vil ikke lægge ned, hjælp søges?

Min søn Jonas på 2½ mdr hader sin barnevogn, han kan være glad og tilfreds (også mæt), men når vi så lægger ham i barnevognen, så skriger han uafbrudt også selv om vi vugger vognen eller kører med den, han holder først op hvis vi tager ham op, vi har sågar prøvet at kører 3 kvarter med ham uden han stoppede med at skrige og det er til at blive sindsyg af, han stopper først hvis vi tager ham op, og så er han glad og tilfreds med det samme.
Jeg skal altid amme ham i søvn og så kan jeg lægge ham fra mig, men så vågner han tit når jeg lægger ham, eller 5-10 min senere når vi er på tur, her hjemme kan han godt tage 1-2 timer men han kan bare ikke sove når vi kører med barnevognen?

Min kæreste og søn på 2 år (Oliver) har ferie i 3 uger nu, og vi ville gerne tage ud og lave nogle hyggelige ting med Oliver, men det er så svært når Jonas ikke vil samarbejde lidt, i dag tog vi i zoo og Jonas var på armen næsten hele turen (det vil sige at jeg hele tiden skulle finde et skyggested i nærheden af de andre, for han ikke skulle få direkte sol), efter amning faldt han i søvn og sov så 10 min i barnevognen, og så på arm igen, det er så træls og han er jo så træt.

Gode råd søges, hjælp mig, hvordan vænner jeg Jonas til at barnevognen er et dejligt sted, eller i det hele taget bare at man godt kan lægge ned uden at skrige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke lægge ned, hjælp søges?
  • #1   11. jul 2011 Altså om aftenen ammer jeg han i søvn og så lægger jeg ham i vuggen, når jeg er sikker på han sover tungt nok, hvis han ikke sover tungt nok så skriger han også igen til han bliver taget op, også selv om jeg vugger med den, nåh men når han så sover så sover han fra 19-20 tiden til kl 4 om natten, bliver ammet, hvilket tager 10-15 min så lagger jeg han i vuggen igen og der sover han altid med det samme igen og så sover han videre til kl 6.

• #2   11. jul 2011 stavefejl er gratis i dag

• #3   11. jul 2011 hmm, du siger noget, det har jeg slet ikke tænkt på.. måske jeg skulle få lægen til det på mandag når han alligevel skal op og stikkes, Oliver har faktisk haft problemer med ørene, men det kom først ved 1 års alderen, kan det godt komme så tidligt?

• #4   11. jul 2011 uhh det husker jeg smiley magnus ville ikke ligges i vognen- med mindre han sov først og derefter skulle vi vugge vogenen
    ^^han begyndte først at bruge den da han kom i dp

jeg snakkede med sp da jeg gerne ville kunne tage i mødregruppe, og hun bad mig begynde at bruge klapvogn - det gjorde jeg dog da han var 4mdr , og det var okay fordi det var en smal stokke xplory med baby indsats

problemet med barnevognen opstod inden han var 2mdr gammel

det eneste jeg vil foreslå er at blive ved med at forsøge, snakke med ham, vise ham noget, mens han ligger i vognen- 3minutter er bedre end ingenting- husk at øve når han er vågen og ikke træt :)'

god ide med at tjekke øre (magnus har ikke haft øreproblemer) vi var i søvntearpi da han ej heller sov så meget- han står stadig tidligt op og vil vågner somme tider om natten endnu. (det er blevet meget bedre på de sidste par mdr

han er 2år og 4mdr

jeg håber i finder en løsning smiley

• #5   11. jul 2011 **vi fik intet ud af søvntearpien - han havde nemlig ingen traumer fra f.eks fødsel eller noget. sådan var han bare af natur mht søvn smiley

• #6   11. jul 2011 Ørene og det kan efter min mening ikke vente til på mandag, et godt råd er at kontakte ørelægen og få en akut tid.
    Jo det kan godt starte ved 1 års alderen. Min datter var 7 mdr da hun fik konstateret væske i mellemøret, min søn var 3 mdr. Det er forskelligt fra barn til barn.

• #7   12. jul 2011 Jeg tænkte ørerne lige da jeg læste din tråd.. Håber at det hjælper, held og lykke med det hele smiley

Kommentér på:
Vil ikke lægge ned, hjælp søges?

Annonce