{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min datter vil ikke lægge på maven
  • #1   5. okt 2009 hvor gammel er hun?

• #2   5. okt 2009 Altså hvad hvis hun ligger på en bold af de der store fitness agtige nogen? Den var en hjælp herhjemme
    Sjove legesager foran hende
    Sjove lege mens hun ligger på maven
    På maven på dine lår

• #3   5. okt 2009 Hov 6 uger i morgen

• #4   5. okt 2009 Lad hende ligge så længe hun selv synes at det er sjovt og så længe at du kan opmuntre hende til det og stop så..

Begge mine børn var tossede når jeg prøvede at "tvinge" dem til at ligge på maven så jeg droppede det. De lå det minuts tid som var det de gad det og så var det op igen.
    Og de er lige så motorisk fremmelige som børn der har ligget på maven i timevis...´

Så prøv at opmuntre hende til det og stress ikke over at SP siger at hun nærmest skal ligge hele sit første år på maven konstant og hvert sekund (for sådan får de det virkelig til at lyde)

• #6   5. okt 2009 Min søn gad heller aldrig ligge på maven, han hylede og skreg og jeg vendte ham om igen. Da han var 4 mdr kunne jeg godt se han ikke var så god til at ligge på maven som de jævnaldrende, han skreg stadig og lå og "fløj" som flyvemaskine med armene lige ud til siden.

Jeg lod ham også ligge så længe han gad og prøvede at opmuntre ham og blot som 5-6 mdr var han lige så god som de andre til det.

Så jeg tror det nok skal komme. På et tidspunkt beg. hun måske at trille og så kan hun selv komme væk fra de stillingerne hun ikke gider ligge i.

• #7   5. okt 2009 min datter var langt fra glad for at ligge på maven, indtil hun blev omkring 2½-3 mdr. men da først kravle refleksen gik i sig selv var hun vild med det smiley

• #8   5. okt 2009 1 minut flere gange om dagen er også bedre end ingenting smiley
    Jeg har fra start vendt Simone om så snart hun begyndte at brokke sig over det og langsomt er tiden hun kan/vil ligge på maven øget. Nu kan hun ligge 15-20 minutter og kigge på tingene i kravlegården. Og hun elsker det!
    Tænk på det som en træning, man starter jo heller ikke ud med at løbe en marathon, hvis man aldrig har løbet før. Musklerne skal trænes langsomt op!
    Jeg brugte også en stor gymnastikbold i starten, som en afveksling til "bare" at ligge på maven.

• #10   5. okt 2009 Tak for svarende rart at hører jeres erfaringer

• #11   5. okt 2009 Ja, 1 minut mange gange om dagen er fint! Hun vil med tiden finde styrke til at ligge i længere tid!
    Det handler jo også om, at børn i dag skal ligge på ryggen og sove, og hvis de også ligger på ryggen hele dagen, får de flade baghoveder. Dette var jeg fuldstændig hysterisk med, med begge mine drenge, så de kom så sandelig på maven i al den udstrækning de orkede.
    Ved ikke, om det er årsagen alene, men mine unger var hhv. 7 og 5½ måned da de kravlede. Ingen tvivl om, at det styrker dem motorisk!!

Kommentér på:
Min datter vil ikke lægge på maven

Annonce