Vågner flere timer om natten..... {{forumTopicSubject}}
Freya er nu 8mde.... Vi har fra start haft en super god putterytme, og hun har været nem St putte og har sovet ok altid. Vågnet efter sutten 4-8 gange... Men vi er stoppet med natflasken for 1-2 uger siden....
Nu er hun så begyndt at vågne ved 23.30 tiden og er bare vågen, jeg gør ALT, men intet hjælper. Jeg prøvede give hende en flaske, men hun vil slet ikke have den. Hun græder kun når Jeg går ud idenfra hendes værelse og i nat tog jeg hende med i min seng, men hun var vågen i 3 timer!!!!
Jeg har sunget, puttede hende i barnevågnen, intet hjælper.
Hvad skal jeg gøre? Nogen der kan berolige mig om i også har været det igennem??
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
og hvornår bliver hun puttet om aftenen?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
Magnus vågnede tit om natten, han er 2 år nu og er i gennemsnit vågen 1 gang hver nat - somme tider 3, andre gang slet ikke. det kan vare ved længe eller forsvinde fra tid til anden.
Hvornår putter i? jeg syntes det lyder som om hun har været sulten når det drejer sig om 3 timer
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Vores pige på 7 mdr er også lige for 1 uge siden holdt med at få mad om natten, hun kan vågne og være urolig med kan afhjælpes med en sut og så falder hun i søvn igen.
Jeg synes heller ikke du skal give hende flaske igen om natten, hun er gammel nok til at klare sig uden den hvis hun ellers får nok om dagen, men man prøver jo alt i nødens stund :o) Men du skriver også at hun slet ikke gad have den.
Hvis hun bare er vågen og ligger stille og ikke græder kan du så ikke bare lade hende ligge? Hun falder nok i søvn igen af sig selv?
Nu kan jeg huske fra vores søn da han var ca 8 mdr havde han også en urolig tid, det er også der omkring de får lidt seperationsangst. Der sker meget i deres udvikling på det tidspunkt så det kan jo være hun har lidt svært ved at fordøje tingene.
Hvis hun ellers har en fornuftig rytme om dagen med at sove et par lure og spise godt tror jeg ikke jeg vil ændre på noget, det vil forvirre hende mere, hun skal nok falde tilbage i den gamle rytme igen.
Men træls er det når de laver om på nattesøvnen!!
Mvh
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Hej (:
Vores datter er 7 måneder, hun stoppede med at få mad om natten for 3-4 uger siden, og for 14 dage siden kom vi ind i en periode hvor hun var vågen om natten, græd hver gang hun blev puttet, græd meget om natten, og endte med at sove inde ved os (:
Men nu har vi de sidste 2 dage, puttet hende uden problemer, hun har ikke været vågen på noget tidspunkt, har kun skullet have sutten et par gange i løbet af natten, DEJLIGT (:
Jeg tror de kommer i perioder hvor de har meget brug for tryghed, og vi gik meget op i at hun skulle op til os når hun græd, og hvis hun ikke ville stoppe, fik hun lov at komme ind til mig at sove, (: Da hun jo var vant til at spise hos mig..
Så jeg tror bare det er en periode (:
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 50 Svar: 183
Hun sover formiddagslur ca 1,5 time og eftermiddag ca 2-3 timer. Og det synes jeg virker tilpas. Hvis vi står tidligt op om morgenen sover hun 30min sidst på eftermiddagen
Var også meget i tvivl om jeg skulle prøve give hende en flaske i nat, jeg prøvede fori jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre. Jeg har læst i min bog 60 vidunderlige uger... Og jeg tror hun er igang med et tigerspring for kan se hun er ved at ændre sig i sin opførsel
Vågner flere timer om natten.....