{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Så galt kan en graviditet går {{forumTopicSubject}}

JEg vel fortælle hvor galt det kan gå med en graviditet efterføgler jeg stadig døjer med her 1 år efter..

En dag i maj var mine 3 drenge og jeg ude og køre på vej hjem for jeg ondt i min mave hjemme igen ringer vi til vagtlægen som mener det er ægløsning og at jeg skulle spise nogen panodiler og gik smerten ikke væk måtte jeg jo ringe igen som sagt så gjort 3 timer efter er smerten taget til og en vagtlæge komme og kigger på mig men mener det er alm. maveonde og at jeg skal spise nogen flere panodiler falder i søvn men hen på aftnen gøre det endnu mere ondt og jeg prøver med et karbad for varmt vand plejer jo at hjælpe det gjord det her bare ikke og vi ringer igen efter vagtlægen som mener min blindtarm er sprunget og jeg bliver kørt på sygehuset det er så 8 timer siden vi førstegang havet fat på en vagtlæge. på sygehuset finder de ud af at jeg er gravid i uge 16 men barnet er død de tager temp på mig som siger 41.7 et blodtryk på 55/88 puls 142 jeg bliver indlagt på gyn. på kolding sygehus hvor jeg ligger til obs har læst i min jounal at de har trykket på brystbenet hvilket jeg ikke reger på og jeg ryger ind og ud af bevidsthedenklokken 3 om natten kommer jeg akut på operationsbordet efter de havet fået gjort mig stabil inden da havet de forsøgt at få barnet ud men i og men jeg ikke kunne presse for smerte var det ikke lykkes de havet fået en fod ud lidt af en arm og hoved derefter kommer jeg på op for at lavet en udskrabning og barnet havet været dødt længe det var begyndt at gå i forrådensele bliver indlagt på intensiv hvor min mand for af vide jeg har blodforgiftning og at var vi kommet 36 timer sener havet jeg været død i løbet af dagen havet jeg det så fint men om natten for jeg så ondt i maven igen og jeg ryger igen akut op OP her tømmer man min bughule for 1 liter betændelse her vægler de så at ligge mig i raspirator i 48 timer for at min hjerne ikke skal tage skade 3 døgn sener vågner jeg og i løbet af nogen dage havet jeg det så godt at jeg komme fra intensiv tilbage til gyn. her finder man mig desværre ud tale,synke eller bevægelse i kroppen jeg bliver mr scannet og får taget en hulen masse prøver dagen efter kan jeg snakke igen jeg kommer på enen stue så mine børn ikke behøver at være stille når de besøger mig om aftnen ser jeg en film i fjernsynet og siger på et tidspunkt til sygeplejsken at jeg ser dobbelt og ikke kan finde hoved og hale i filmen om aftnen for jeg kramper igen men den læge der havet sagt at fik jeg det igen skulle hun kontaktes hurtigst muligt blev ikke kontaktet før om morgen da min faste sygeplejske på intensiv mødte ind der havet jeg jeg ligget med kramper siden kl 1 om natten og hun kom klokken 7 og blev noget gal på sygeplejsken over at hun ikke havet gjort noget da jeg igen ikke kunne snakke synke eller bevæge mig det har vist sig jeg har haft 5-6 blodpropper i begge hjernehalvdele og har midstet min korttidshukommelse




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så galt kan en graviditet går
Kommentér på:
Så galt kan en graviditet går

Annonce