{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

spontan abort 11 uger + 4 dage :-( {{forumTopicSubject}}

desværre skete det som ingen håber på, men det gjorde det desværre for os lørdag aften får jeg pludselig utrolig kvalme og kaster op i flere timer og fik dårlig mave, vi ringer til lægevagten som siger det sikkert bare er mave onde og vi slapper igen af og jeg får sove lidt..
søndag aften tager smerterne til og jeg bliver haste indlagt på AMA (aku´t medecinas ambulatorium) i Kolding kl 20.. kl 22 kommer der endelig el gynækelog og til ser mig, hun laver en livmoder scanning og desværre er der dårligt nyt, jeg har aborteret. smiley

i dag kl 10 møde vi til den aftalte tid på sygehuset i kolding, og kl 13 bliver jeg lagt på AMA og får lagt drop med saltvand, fordi jeg nu har været fastende i 16 timer og er helt afkræftet.
kl 14 kommer der en portør og henter mig, og jeg bliver kørt på operations gangen.

14.35 bliver jeg lagt i narkose. og jeg bliver forklaret af alle 5 til stædeværende hvad der skal ske. og hende der skal fortage udskrabningen trøster mig og venter med at ligge mig til ro før jeg er klar.

kl 15.15 vågner jeg på opvågningen, og får lidt at spise og drikke.

kl 16 kommer jeg på min stue igen på AMA, hvor min forlovede sidder og venter på jeg kommer til bage

kl 16.20 kommer en sygeplejeske og en læge og taler med mig og forklare mig hvordan jeg skal forholde med og hvad jeg skal være opmærksom på osv

jeg er nu igen hjemme og slapper af inden jeg imorgen skal i skole. jeg føler inde i jeg mest har behov for at, komme ud bland klasse kammerater og få snakket om tingene..


vi var godt klar over risikoen ville være der, og det er utrolig svært for os alle sammen, men der er ikke meget at gøre ved det..

dog sys jeg inderst inde det på kolding sygehus er under alt kretik at man skal forbi en åben fødestue hvor folk rander rundt på gangene med deres nyfødte. her han man godt nok ikke brug hoved ret meget.. det var en hård bold at sluge at komme forbi små nyfødte og deres glade forældre..


men efter omstændighederne har både mig og min fyr det godt.

jeg ville lige dele min frygtelige oplevelse med jer andre, og ingen gang for min værste fjende vil jeg nogensinde ønske dette måtte ske..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spontan abort 11 uger + 4 dage :-(
Kommentér på:
spontan abort 11 uger + 4 dage :-(

Annonce