{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

skriger sig i søvn hver aften {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har et enormt problem som kun er blevet værre de sidste par mdr
han nægter at bliver lagt i seng om aftenen medmindre han bliver svøbt og vi sidder med ham til han sover men selv der bliver det problematisk fra kl 20 eller hvornår han nu kommer i seng vågner han mellem 5-20 min hele aftenen til omkring midnat før han sover
hvis jeg ligger ham i seng uden at svøbe ham men bare putter ham og siger godnat han skriger og skriger han konstant i flere timer medmindre jeg til sidst giver efter sidder med ham i armene
han er ikke sådan om dagen ikke så meget
jeg er løbet tør for ideer hvad gør jeg
han har ikke altid været så svær at få til at sove
dette med at vågne op bliver som regel ved i flere timer uafbrudt så vågner han efter 5-20 min for nogle mdr siden kunne han sove 1 time eller mere fro så at vågne igen
han er ikke sulten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skriger sig i søvn hver aften
  • #1   31. jul 2008 det er desværre prøvet men hvad er der mon galt han har ikke altid gjort det
    han er 20 uger
    om natten er der intet han spiser man ligger ham i liften og han sover bare videre

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #2   31. jul 2008 Jeg vil hvis jeg var dig prøve det med stofbleen igen, dog gi ham en som dufter af dig og ham brug evt den du bruger når du giver ham mad (ammer eller giver flaske) Det kan godt tyde på et seperationsangst problem, det havde victoria og det med stofbleen hjalp på hende.

• #3   31. jul 2008 jeg må prøve imorgen aften.
    men hvordan kan det være selvom han falder i søvn hos mig når jeg har lagt ham at han så vågner ca mellem 5-20 min hele tiden jeg tager ham op går lidt med ham og så sover han videre og igen vågner kort tid og sådan bliver det ved i flere timer?

• #4   31. jul 2008 dt har stået på i mere end to mdr men er meget værre nu end end for 2 mdr siden

ja jeg har prøvet at ligge ham i vågen tilstand og halvvågen hvor han registrere at han bliver lagt dette skal gøres i svøb ellers skriger han hurtigt.
    han falder stille og roligt i søvn for så han starter igen 5-10 min efter hver aften

• #5   31. jul 2008 hun siger lær ham og falde i søvn selv feks siger hun det med stofbleen
    og det har han faktisk været rimelig god til men synes ikke han vil det så ofte mere
    ja jeg er udbrændt om aftenen da det kun er mig som står med det hver aften

• #6   31. jul 2008 De gange hvor thor ikke har villet sove i sin seng har han fået lov til at sove ved siden af mig.... Så tror du ikke han har brug for, at ligge ved siden af dig i sengen???

• #7   31. jul 2008 jo det kan måske godt være
    har bare ikke villet vænne ham til det da mange siger at de så har svært ved at sove alene..
    vi putter ofte om morgenen sammen hvor han ligger ved siden af mig

det er bare sjovt at han først er begyndt på det her de sidste par mdr han er jo kun 20 uger gammel.

han skriger og græder virkelig om aftenen så det når ind til hjertet det er hjerteskærende at hører han skriger så meget nogengange at han ikke kan få luft
    så ofte ender det med jeg ligger ham svøbt op til mit bryst hvor han ligger trygt til han er faldet godt i søvn.

han gør det slet ikke om natten når han har spist underligt!!!!!

• #8   31. jul 2008 jo det kan måske godt være
    har bare ikke villet vænne ham til det da mange siger at de så har svært ved at sove alene..
    vi putter ofte om morgenen sammen hvor han ligger ved siden af mig

det er bare sjovt at han først er begyndt på det her de sidste par mdr han er jo kun 20 uger gammel.

han skriger og græder virkelig om aftenen så det når ind til hjertet det er hjerteskærende at hører han skriger så meget nogengange at han ikke kan få luft
    så ofte ender det med jeg ligger ham svøbt op til mit bryst hvor han ligger trygt til han er faldet godt i søvn.

han gør det slet ikke om natten når han har spist underligt!!!!!

• #9   1. aug 2008 jeg har prøvet det med stofbleen om dagen det virker noget bedre men om aftenen så bliver han enormt ked af det

Kommentér på:
skriger sig i søvn hver aften

Annonce