skriger sig i søvn hver aften {{forumTopicSubject}}
hej
jeg har et enormt problem som kun er blevet værre de sidste par mdr
han nægter at bliver lagt i seng om aftenen medmindre han bliver svøbt og vi sidder med ham til han sover men selv der bliver det problematisk fra kl 20 eller hvornår han nu kommer i seng vågner han mellem 5-20 min hele aftenen til omkring midnat før han sover
hvis jeg ligger ham i seng uden at svøbe ham men bare putter ham og siger godnat han skriger og skriger han konstant i flere timer medmindre jeg til sidst giver efter sidder med ham i armene
han er ikke sådan om dagen ikke så meget
jeg er løbet tør for ideer hvad gør jeg
han har ikke altid været så svær at få til at sove
dette med at vågne op bliver som regel ved i flere timer uafbrudt så vågner han efter 5-20 min for nogle mdr siden kunne han sove 1 time eller mere fro så at vågne igen
han er ikke sulten
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
han er 20 uger
om natten er der intet han spiser man ligger ham i liften og han sover bare videre
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
men hvordan kan det være selvom han falder i søvn hos mig når jeg har lagt ham at han så vågner ca mellem 5-20 min hele tiden jeg tager ham op går lidt med ham og så sover han videre og igen vågner kort tid og sådan bliver det ved i flere timer?
mar 2008
ja jeg har prøvet at ligge ham i vågen tilstand og halvvågen hvor han registrere at han bliver lagt dette skal gøres i svøb ellers skriger han hurtigt.
han falder stille og roligt i søvn for så han starter igen 5-10 min efter hver aften
mar 2008
og det har han faktisk været rimelig god til men synes ikke han vil det så ofte mere
ja jeg er udbrændt om aftenen da det kun er mig som står med det hver aften
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 121
mar 2008
har bare ikke villet vænne ham til det da mange siger at de så har svært ved at sove alene..
vi putter ofte om morgenen sammen hvor han ligger ved siden af mig
det er bare sjovt at han først er begyndt på det her de sidste par mdr han er jo kun 20 uger gammel.
han skriger og græder virkelig om aftenen så det når ind til hjertet det er hjerteskærende at hører han skriger så meget nogengange at han ikke kan få luft
så ofte ender det med jeg ligger ham svøbt op til mit bryst hvor han ligger trygt til han er faldet godt i søvn.
han gør det slet ikke om natten når han har spist underligt!!!!!
mar 2008
har bare ikke villet vænne ham til det da mange siger at de så har svært ved at sove alene..
vi putter ofte om morgenen sammen hvor han ligger ved siden af mig
det er bare sjovt at han først er begyndt på det her de sidste par mdr han er jo kun 20 uger gammel.
han skriger og græder virkelig om aftenen så det når ind til hjertet det er hjerteskærende at hører han skriger så meget nogengange at han ikke kan få luft
så ofte ender det med jeg ligger ham svøbt op til mit bryst hvor han ligger trygt til han er faldet godt i søvn.
han gør det slet ikke om natten når han har spist underligt!!!!!
mar 2008
skriger sig i søvn hver aften